גבר צעיר, תושב העיירה הונאן שבסין, הפך לגיבור בכל העולם, לאחר שפורסם תיעוד בו הוא נתלה בין שמיים וארץ כדי להציל ילדה בת שנתיים שכמעט נפלה אל מותה. הבחור, שהעדיף להישאר אלמוני, הבחין בילדה הקטנה זוחלת את דרכה מבעד סורגי החלון, אך במזל נתקעה ביניהם ונתלתה הפוכה באוויר במקום ליפול מטה. צפו ברגעי ההצלה: 

ראשה ופלג גופה העליון של בת השנתיים נותרו באוויר בזמן שרגליה נתפסו בסורג. השכן מאותו הבניין לא היסס ומיד זינק החוצה וסיכן את חייו כדי להציל את התינוקת. עוברי אורח שנכחו באירוע תיעדו את הסיטואציה המבהילה, בה השכן תמרן באוויר כדי שיוכל לאחוז בתינוקת מבלי ליפול בעצמו עד שתגיע העזרה החיצונית. 

כשהוא נעזר במאווררים של הבניין, השכן נתלה מהקומה השישית ואחז בתינוקת, בעוד מלמעלה שאר הדיירים ניסו לאחוז בו. לבסוף, אחרי 10 דקות באוויר, צוות כיבוי והצלה הגיע למקום והציל לחלץ את התינוקת לאחר שחתכו את הסורגים שהחזיקו אותה באוויר. כמו כן, אתר החדשות The South Morning China Post News, דיווח כי ההורים סיפרו שהשאירו את בתם לבד לרגע קצר, כאשר מבלי ששמו לב היא טיפסה על גבי משענת הספה, איבדה שיווי משקל ונפלה.

במזל, היו הסורגים שמנעו את מותה. "זה נס שהיא שרדה את התקרית ללא פגע", סיפר קצין כבאות מקומי, והוסיף: "אם השכן לא היה תופס אותה ייתכן שהיא הייתה מחליקה החוצה ונופלת לרחוב". התקרית עלתה לרשתות החברתיות והפכה לוויראלית, עם מאות אלפי צפיות ומאות תגובות, רובן מגולשים שמשוכנעים שמגיע לשכן צל"ש. "הבחור שתפס אותה הוא הגיבור האמיתי", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "הוא סיכן את חייו בשביל להציל את הילדה. אנחנו צריכים יותר אנשים כמוהו. מקווה שההורים למדו את הלקח שלהם".