סרטון טיקטוק, עם לא פחות מ-21.9 מיליון צפיות, הצליח לשגע את הרשת, וכשתצפו בו תבינו בדיוק למה. משתמש באפליקציה, בשם אוסטין, תכנן תוכנית פעולה מתוחכמת במטרה לתפוס את בת זוגו, אחרי שהחל לחשוד שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו. אחרי התיעוד המטורף בו הצעירה נתפסה על חם עם המאהב, אוסטין דאג להעלות סרטוני המשך שהסבירו בדיוק את השתלשלות העניינים. 

תפס את בת זוגו בוגדת בו על חם (צילום: snow5_0 TIKTOK)

בסרטון הראשון והוויראלי מכולם אפשר לראות את בת הזוג יושבת בג'קוזי בחצר ביתם המשותף ומסתמסת בטלפון הנייד שלה ללא הפסקה. בשלב מסוים אוסטין הודיע לה שהוא "יוצא עם חברים", כשבנתיים הוא התחבא בתוך הבית וחיכה לרגע הנכון. "חברה שלי מתנהגת סופר מוזר, בכל פעם שאנחנו מבלים יחד היא בטלפון, מדברת עם אנשים אחרים", הסביר אוסטין, לפני שנכנס להסתתר באחד החדרים. 

חלק 2 - כך אוסטין החל לחשוד בזוגתו (צילום: snow5_0 TIKTOK)

מיד אחר כך אפשר לראות את אוסטין מספר כי שמע רעש של מכונית בכניסה לביתם, מה שאומר שבקרוב מאוד הוא יתפוס את המאהב. כשהוא מציץ מהקומה העליונה, אפשר לראות גבר זר נכנס אל ביתם בביטחון והולך לכיוון החצר, שם ישבה הבחורה. בשלב זה, אוסטין יצא מהחדר וצעק "מי לעזאזל הבחור הזה?", וכך נגמר הסרטון. אבל אל דאגה, הוא סיפק הסברים בהמשך. 

חלק 3 - התוכנית של אוסטין שגרמה לו לתפוס את בת הזוג הבוגדנית (צילום: snow5_0 TIKTOK)

בסרטון השני אוסטין סיפר כי לאורך כל מערכת היחסים ביניהם הוא ובת זוגו נהגו לבלות יחד, לצאת לטיולים ולמסיבות וליהנות כמו כל זוג שגרתי, אלא שכמעט בכל פעם היא הייתה צמודה לטלפון. ככל שהזמן עבר וההתנהגות של הצעירה הייתה מוזרה יותר ויותר, אוסטין החליט להעמיד אותה במבחן. "החלטתי לגרום לה לחשוב שאני יוצא עם חברים שלי כדי שתחשוב שמדובר בערב רגיל, אבל במקום זה חיכיתי בחדר כדי לראות את המאהב שלה מגיע", הוא סיפר בסרטון השלישי.

חלק 4 - זה מה שקרה אחרי שהבגידה נחשפה (צילום: snow5_0 TIKTOK)

בסרטון הרביעי, אחרי שנשאל מה עלה בגורל הזוגיות ביניהם וכיצד היא הגיבה, אוסטין סיפר מה קרה מהרגע בו נקטע התיעוד. לדבריו, אחרי שהוא תפס את השניים בג'קוזי, הבחור עזב את הבית והחל עימות בינו לבין בת הזוג, שבאותו רגע הפכה לאקסית. תחילה, הצעירה עדיין ניסתה להתנצל, אך אחרי 20 דקות של ויכוח הוא נפרד ממנה ועזב לגמרי את הבית. כשחזר, היא כבר לא הייתה בבית אך הדברים שלה נשארו שם, אז הוא פשוט העיף את הכל החוצה.