לפני כחצי שנה פורסם סיפורו האישי של זוג ממרכז הארץ, הנשוי כבר למעלה מ-23 שנים, שחווה משבר דרמטי ביחסים על רקע עמדות פוליטיות. על פי הדיווח, השינוי החל כאשר האישה גילתה שבעלה, שהיה תומך נלהב של מפלגת הליכוד, "בגד" והחליט להעביר את תמיכתו אל מפלגת ימינה, בראשותו של נפלתי בנט.

נפתלי בנט הצהיר על חבירה ליאיר לפיד. צילום: קונטקט

הסכסוך בין בני הזוג הגיע כאשר האישה החלה לחשוד שבעלה בוגד בה לאחר שהסתיר את הטלפון הנייד שלו ממנה במהלך תקופת הבחירות. באותם הימים, הבעל חזר וטען כי אינו מנהל רומן וכי הוא בעל זכות לשמור על פרטיות בטלפון האישי שלו. אחרי שורה של דיונים, הוחלט כי הבעל יחשוף בפני אשתו את הסיבה האמתית להסתרה ובכך ימנע גירושין, העריכו עורכי הדין שרין וגדלי סולן. 

על אף שהתברר כי הבעל לא בגד בתחום הזוגי, האישה התקשתה לשמוע שהוא החליט לנטוש את התמיכה בבנימין נתניהו וכי מה שהסתיר היה דווקא קבוצות וואטסאפ לתמיכה בבנט. "אצלנו בבית תמיד היינו ליכוד. אם הוא רוצה ללכת עם בנט שילך מהבית", אמרה אז האישה. חצי שנה אחרי שהחל הוויכוח הפוליטי, השבוע, כשהתברר כי ממשלת בנט תקום וכי נתניהו ככל הנראה מודח מתפקידו, התחדש הסכסוך בין השניים. 

"חודשים ארוכים מתנהלים בנינו ויכוחים בנושא. הוא זה שהעביר אותי לפני שלושה עשורים לתמוך בליכוד ויחד הפכנו לפעילים באזרנו והובלנו מהלכים למען ביבי", סיפרה האישה לעו"ד סולן. לדבריה, אם בעלה הצליח "להפוך את עורו" ברמה הזו, מדובר בבגידה שהיא עילה מספקת לגירושין. בימים אלו, על רקע המצב הנפיץ בין השניים, הם נשלחו לגישור בבית דין, לאחריו תוגש תביעת גירושין.