סטודנטית לסיעוד, שעובדת בימים אלו בתור אחות בסטאז', הצהירה ברשתות התקשורת באוהיו, ארה"ב, על תופעת לוואי משונה לגמרי שהחלה לפתח אחרי שקיבלה חיסון נגד נגיף הקורונה. ג'ואנה אוברולט, עלתה על דוכן הנאומים במהלך דיון ועדת הבריאות במדינה והציגה בפני הקהל את התופעה, אלא שברגע האמת ההדגמה התפקששה לגמרי. צפו בקטע ששבר את הרשת:

אחות טוענת שהחיסון לקורונה גורם לגוף להיות מגנטי (צילום רויטרס)

אוברולט טענה כי מאז שקיבלה את החיסון לנגיף היא הפכה ל"מגנטית" וחפצים מתכתיים נצמדים לגופה. במהלך הדיון, האחות ניצלה את ההזדמנות ואת הקהל הרב והחליטה להדגים בפניהם את טענותיה באמצעות מפתח, אלא שהיא רק סתרה את עצמה יותר. בסרטון מהאירוע אפשר לראות אותה לוקחת מפתח מתכתי ומדביקה אל החזה – עד כאן הכל עבד כרגיל. 

בהמשך האחות ניסתה להצמיד אותו לצוואר, מה שכבר לא כל כך הצליח והמפתח נפל מעורה. מאז אותו הנאום, אוברולט הפכה לבדיחה ברשתות החברתיות וממים רבים עלו עם אין ספור משפטים ותמונות מצחיקות של הגולשים. "מה שמטורף פה זה שמאוד קשה להיות אחות והבחורה הזו הייתה פעם חכמה מספיק כדי להתקבל ללימודים", כתב עיתונאי של חברת החדשות CBS. מלבדו, עוד אנשי תקשורת העלו את הקטע הוויראלי וצחקו על האחות, כפי שכתב עיתונאי CNN:"קשה להאמין שאלו אנשי הרפואה שלנו".