כבר שנים שבני הזוג, מרקו ודניאלה סילבה בני ה-35 מגרמניה, חיים בנישואים פתוחים ומנהלים קשרים רומנטיים ואינטימיים עם אחרים. שתיים מהנשים שהכיר הבעל התחבבו עליו והקשר ביניהם הלך והתהדק עם השנים, מה שגרם לכך שהוא החליט להינשא להן, בהסכמת אשתו, והן אפילו יעברו להתגורר עם משפחת סילבה. 

מרקו פגש את ג'סיקה וקמילה, שתיהן בגיל 35, במסיבה בשנת 2019 והן מיד התחברו יחד. השלושה החלו להתקרב יותר ויותר והפכו לשלישיה מוכרזת, כאשר כל בני משפחותיהם עומדים מאחוריהם ומפרגנים על הקשר המיוחד. "אני חי בנישואים פתוחים משנת 2012 ויש לי שתי בנות בגילי ארבע ושבע. איך שפגשתי את ג'סי וקמי ידיעתי שיש לנו קשר אחר והחלטתי לצרף אותן לחיי", סיפר מרקו. 

ככל שהקשר הפך לאינטימי יותר, ג'סי וקמילה הכירו גם את בנותיו של מרקו, החלו לישון יותר ויותר בביתו, ומבלי ששמו לב הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. כדי להבטיח את מערכת היחסים, מרקו החליט להינשא ב"טקס חברי" כדי שיוכלו לחיות יחד בצורה חוקית. "במערכות יחסים אחרות הקנאה שברה את הכל ועכשיו אנחנו למדנו למצוא פתרונות", הסביר מרקו. 

לדבריו, הקשר המרובע הוא חלק מהצורך שלהם להראות לעולם שלמרות האופי לא שגרתי של הקשר הוא יכול להתקיים בזכות תקשורת טובה. "האהבה שלנו בהחלט עמוקה יותר מסתם התנסות ומערכת היחסים שלנו מושתת על יסודות חזקים", טען הבעל.