צוללנית מחברת ספורט ימי בחופי צ'בויגן שבמישיגן, ארה"ב, שיצאה לצלילת לילה שגרתית, מצאה בקבוק ישן ובתוכו מכתב משנת 1926. הצוללנית, ג'ניפר דאוקר אספה את הבקבוק המסתורי ולקחה אותו איתה אל החוף כדי שתוכל לנסות לאתר את הבעלים של המכתב. אחרי שהיא שיתפה את הממצא האדיר בעמוד הפייסבוק של החברה, הפוסט התגלגל ברחבי הרשת, ולא תאמינו לאן זה הגיע. 

"מי שימצא את הבקבוק הזה שימסור את הבקבוק והמכתב לג'ורג' מורו, צ'בויגן, מישיגן", נכתב בכתב יד. אחרי שהפוסט, שפורסם בעמוד Nautical North Family Adventures, הפך לוויראלי, הוא זכה לעשרות אלפי שיתופים ותגובות של הגולשים שטענו כי הם מכירים את המשפחה. באופן שלא ייאמן, בתו של הכותב, מישל פרימו, עדיין בחיים והמכתב הועבר אליה. 

לדבריה של הבת, שניהלה שיחת זום עם דאוקר אחרי שנמצא המכתב, סיפרה כי מעשה כזה מתאים בדיוק לסוג האופי של אביה. "זה היה הלם מוחלט, אבל כמו שאני מכירה את אבא שלי הוא תמיד היה עושה מחוות קטנות כאלה. פעם כשבנינו את המרתף שלנו הוא שם פתק מאחורי החיפוי כדי שנמצא אותו אחרי שנים", סיפרה פרימו. 

כמו כן, הבת הוסיפה כי על המכתב היה כתוב התאריך 26 בנובמבר, שהיה תאריך יום הולדתו של השולח. בפוסט המשך לסיפור, דאוקר הודתה לגולשים על העזרה במציאת המשפחה וסיפרה על השתלשלות העניינים. "זו הייתה חוויה סוריאליסטית. אני לא יכולה לחכות לפגוש כבר את מישל ולהעביר לה את המזכרת המרגשת מאביה", היא סיפרה.