כלב שחור, מסוג לברדור, מאומן עד כדי כך שהוא עובד עבור שירות בתי המשפט בקאהורס שבצרפת, בתור "מרגיע קורבנות פשע ועדים מודאגים". בכל פעם שמישהו מתייצב למשפט בלחץ או חרדה, הכלב לול מגיע כדי להשרות תחושה נעימה וללוות את הקורבן או העד במהלך הדיון. צפו בהסבר של Outpost News על הפרויקט:

ז'אן-טיבו דניאל, נציג אגודת Handicrafts Association והבעלים של לול, סיפר: "יש צורך בהסכמת הקורבן או העד, אך ישנם מקרים יחסית מעטים בהם הקורבן פוגש את לול ומסרב להמשיך את הליווי". לדבריו, רוב המקרים שלול מלווה הם של ילדים או נוער, שיכולים בקלות להיות חרדים מהסיטואציה, מהנהלים ומההליכים בבית המשפט. 

"כלב ידידותי ואמפתי עושה את כל ההבדל", אמר אחד מהתובעים, פרדריק אלמנדרוס, שיזם את התוכנית. בראיון לאתר החדשות BBC אלמנדרוס סיפר כי בדרך כלל הכלב יושב לצד הקורבן או העד, מבלי להגיב או להפריע להליכים. כאשר הקורבן מרגיש מתוח או נסער לול מגיב או מתחכך בעדינות במלווה, כך הם יוכלו להמשיך בעדותם אל מול השופט. 

כדי שהפרויקט יוכל היה לצאת לפועל לול עברה אימון שגרתי בעמותה, שהוקמה מלכתחילה כדי לאלף כלבי סיוע לבעלי צרכים מיוחדים או קשישים. הגורים במרכז האימונים מגיעים כשהם בני חודשיים או שלושה ומבלים בו עד גיל 16 חודשים כשהם מוכשרים לתפקיד. אחרי ההצלחה של הפרויקט, הכלב לול השתתף גם בסמינר בנושא פשע וסיוע לקורבנות.