סיפור עצוב: רבים מאיתנו מתקשים למצוא את עצמם במערכת יחסים, או להסתדר במערכת יחסים בכלל, אבל לשרון טנדלר היה מזל. היא הבינה מי אהבת חייה במבט ראשון, כשראתה לראשונה את בן זוגה, סינדי. 

בדיווח של עיתון הדיילי סטאר הבריטי, זה היה ברור מבעד לכל ספק לטנדלר שהרגישה חיבור מידי עם סינדי, למרות העובדה שהוא היה דולפין בן 39. השניים התחתנו בטקס חגיגי, הכלה פיזזה בשמלה לבנה ופיזרה פרחים ורודים בשערה, אך איש לא צפה מה יקרה זמן קצר אחרי האירוע המרגש. מספר חודשים אחרי שהשניים נשבעו אמונים אחד לשנייה, סינדי נפטר בפתאומיות.

ריף הדולפינים, אילת (צילום: מיטל שרעבי)
ריף הדולפינים, אילת (צילום: מיטל שרעבי)

טנדלר, שהייתה בת 26 באותו הזמן, יצאה עם סינדי מספר חודשים. לאורך התקופה הזו, היא גררה את יבואן הבגדים ומנהל הלהקה שעזרו בתכנון החתונה, לטיולים ארוכים לישראל, כדי לפגוש את בכיר ליבה הדולפין. 

בסופו של דבר, הם התחתנו בריף הדולפינים באילת. האיחוד נחתם בנשיקה של טנדלר לבעלה הטרי הדולפין, ולחישת "אני אוהבת אותך" באוזנו. סינדי צייץ בהסכמה. אחרי הטקס המרגש היא סיפרה לכתבים: "זו לא סטייה, אני אוהב את הדולפין הזה. הוא אהבת חיי". 

לאחר שהגיעו לאוזניה הידיעות על מותו של בעלה הרחוק, טנדלר שללה באופן חד משמעי את האפשרות שתנשא בשנית, ושאפילו תתאהב שוב, ואמרה לדיילי סטאר: "אני אישה של דולפין אחד".