טרזן האנושי: סיפורו הבלתי יאומן של גבר שחי בבידוד מוחלט ביערות ויאטנם עם אביו ואחיו במשך 41 שנים, ולא ידע על קיומן של נשים. הו ואן לאנג, ברח עם אביו ואחיו במהלך מלחמת ויאטנם בשנת 1972, כאשר הפצצה אמריקאית הובילה למותם של אמו ושני אחיו.

לאנג, בן ה-46, התמקם יחד עם אביו ואחיו ביערות הג'ונגל שבמחוז קוואנג נגאי. השלושה ניזונו מדבש, פירות ומחיות היער שהצליחו לצוד, בנו מקלטים ולמעשה למדו לשרוד ולהגן על עצמם. צלם שעקב אחר המשפחה כבר מ-2015 סיפר: "הם נהגו לברוח כשראו אנשים מגיעים".

בימים אלו, שלושת בני המשפחה מסתגלים לאורח החיים החדש בכפר קטן בוויאטנם. כיום, לאביו עדיין יש "פוביה עמוקה מהחזרה, מאחר שלא האמין שמלחמת ויטנאם הסתיימה" והוא עדיין מקווה לחזור לג'ונגל יום אחד.

כשנשאל לאנג האם ראה בעברו נשים, השיב לאנג כי אביו לעולם לו הסביר לו "מה הן", אך ראה כמה מהן לאחרונה בכפר. "מלבד העובדה שהוא יודע להבחין ברמה הבסיסית בין נשים לגברים, הוא עדיין לא יודע מה ההבדלים המהותיים בין המינים", אמר הצלם שהתלווה לבני המשפחה, אלברו סרזו.

"ללאנג לעולם לא היה חשק מיני, ואינסטינקט ההתרבות שלו מעולם לא בא לידי ביטוי", הוסיף. אחיו של לאנג אף תיאר אותו כ"תינוק בגוף אדם" מאחר וכי אינו מצליח לפתח כישורים חברתיים. "הוא לא יודע להבדיל בין טוב לרע, ממש כמו ילד", הוסיף.