טייס בריטי מיומן, שקורא לעצמו בטיקטוק Azey_rlb, החליט לשתף ברשתות החברתיות סיטואציות מעניינות מהתפקיד המעניין. הנופים המרהיבים, המקומות המיוחדים, ההמראות והנחיתות מתעודות על ידו בסרטונים עוצרי נשימה שזוכים בכל פעם מחדש לעשות אלפי צפיות. הסרטון האחרון שעלה לפני יומיים הצליח לשבור את הרשת ולהדהים את הגולשים, בו הוא הציג כיצד הוא מבצע נחיתה מושלמת בשדה התעופה שהוגדר כ"מסוכן ביותר בעולם". צפו ברגעי נחיתה עוצרי נשימה:

נחיתה בשדה התעופה המסוכן בעולם (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את משתמש הטיקטוק בתא הטייס, כשברקע השמיים הכחולים והנוף המטורף שנצפה מעל שדה התעופה "כריסטיאנו רונאלדו" שנמצא באיי מדיירה שבפורטוגל. המסלול במקום הוא קצר במיוחד ובנוי על צוק, מה שמצריך מקברניט הטיסה להיות מיומן מאוד בזמן הנחיתה. כמו כן, לדברי הטייס במקום ישנן מערבולות קשות, שינויים של הרוח וצפיפות קרקע בגלל האזור ההררי, מה שמקשה עוד יותר על התהליך. 

על אף כל הקשיים שבדרך, בסרטון אפשר לראות נחיתה לא פחות ממושלמת על המסלול, מה שגרף למעלה משני מיליון צפיות ומאות אלפי לייקים. הגולשים נדהמו מהדרך בה הטייס הצליח לגעת עם גלגלי המטוס בעדינות על האספלט ולעצור בדיוק בזמן לפני קצה המסלול. "אני טס למדיירה עוד כמה ימים ואני לחוץ מאוד. אין ספק שהסרטון הזה גורם לי להרגיש בטוח יותר", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר שיתף דווקא על כישלון בנחיתה שחווה בעצמו: "ניסינו להגיע לשם לפני כמה שנים ולא הצלחנו לנחות בפעם הראשונה, יום למחרת היה אפילו יותר גרוע ונאלצנו לחכות שלושה ימים עד שהגענו ליעד".