צפו: עזבה את העבודה במלון והחליטה לשתף בסודות שלא רצינו לגלות

הגיע הזמן לוידוי, המצעים לא באמת נקיים, ארוחת הבוקר ברובה ממוחזרת וכדאי להימנע מהבידה. אלו רק חלק מהעצות של החדרנית האמיצה הזו שהעלתה הכל לטיקטוק שלה. אסור לפספס

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בית מלון
בית מלון | צילום: ingimage ASAP

משתמשת הטיקטוק ג'נסה ריצ'רד מארצות הברית הפכה לויראלית אחרי שפרסמה סידרה של קליפים בהם היא מספרת על מה היא למדה בעבודתה בעבר ברשת מלונות וחלק מהדברים שהיא מספרת מגעילים במיוחד. למרות זאת, היא מדגישה כי הסיפורים שלה מבוססים רק על המלון בו היא עבדה (שאת שמו היא לא מציינת) והיא לא יכולה לאשר שזה המצב בכל המלונות.

בסרטון הראשון היא ממליצה לאנשים לא לשכב על כיסוי המיטה: "המלונות לא שוטפים את כיסוי המיטה בין האורחים. הם שוטפים אותם לרוב פעם בשנה - שזה די מגעיל. הדבר הראשון כשאתם נכנסים לחדר, הורידו את כיסוי המיטה".

היא ממליצה גם לא להשתמש בכוסות בחדר שמסופקות על ידי המלון: "כמעט בכל חדר יחכה לכם בקבוק מים עם כוסות לשתייה. לא הייתי ממליצה לשתות מהכוסות הללו, בגלל שלרוב לא מחליפים אותן בין האורחים, כל עוד הן נראות נקיות. ברור שאם השתמשו בהם, יחליפו אותם בכוסות נקיות, אבל אם לא נגעו בהן - ישאירו אותן לאורח הבא".

תוסיפו לרשימת הדברים שהיא ממליצה שלא לעשות לעולם - גם לא ללכת על שטיח החדר יחפים. בעוד השטיחים נשאבים באופן תדיר, הם לעיתים רחוקות מקבלים ניקיון יסודי ולדבריה הם "פשוט מגעילים. לכו עם גרביים או נעלי בית".

ומה לגבי דברים חיוביים? היא מצאה כמה - מסתבר שהעובדים במלון יכולים לשדרג חדרים לאורחים אם הם היו נחמדים ויש חדרים פנויים. "אם אתה נחמד מאוד ויש חדרים פנויים, תמיד אפשר לשדרג אותך לסוויטה ללא עלות", היא טוענת, "לחלק מהמלונות יש מדיניות של 100 אחוז סיפוק ללקוחות, כך שאם תמצא משהו, אפילו דבר קטן ממש, שאתה לא מרוצה ממנו ותביא אותו למנהל, הוא יוכל לשדרג לך את החדר".

הטיפ האחרון שלה נוגע לארוחת הבוקר - אם מגיעה לך ארוחת בוקר ואתה עוזב לפניה, אתה יכול לבקש מהעובדים להכין לך שקית לקחת עם כמה פריטים בפנים - האמת? לנו כבר די אבד התיאבון.

תגיות:
מלונות
/
בתי מלון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף