אחרי שנתיים של זוגיות יציבה ואוהבת, בת הזוג גילתה בדרך מפתיעה שהגבר מנהל רומן מאחורי גבה, עם לא אחרת מחברתה הטובה ביותר. הבשורה הקשה שנחשפה אמנם שברה את ליבה את הצעירה, וגם את ליבו בן הזוג של חברתה, אך הסיפור קיבל תפנית לא שגרתית כאשר השניים החליטו לאחד כוחות והוציאו לפועל את הנקמה המושלמת. 

הפוסט הוויראלי בטוויטר  (צילום: צילום מסך טוויטר)
הפוסט הוויראלי בטוויטר (צילום: צילום מסך טוויטר)

בפוסט שהועלה לעמוד הטוויטר של המשתמשת 'Toe_enthusiast', היא פתחה וכתבה: "כך גיליתי בטעות שחבר שלי בוגד בי אחרי שנתיים עם אחת מחברותיי", ואז הוסיפה את הפאנץ' המטורף: "אז בסופו של דבר התחתנתי עם בן הזוג שלה". על פי הסיפור של הצעירה, גם חברתה הייתה במערכת יחסים מה שגרם לה לא לחשוד בה, אך לעומת זאת היא דווקא שמה לב להתנהגות המוזרה של בן זוגה ותיארה לעצמה שהוא מנהל רומן, מה שגרם לה להתחיל לחקור את הנושא. 

"חבר שלי סיפר לי שיש לו טיול מעבודה ושהוא לא יהיה זמין כמה ימים. לא חשדתי בדבר עד שביקשתי מאחת החברות שלי לשהות אצלה בזמן הזה והיא סיפרה לי שהיא נוסעת לטייל עם חבר שלה", נכתב בפוסט. בשלב זה, הצעירה הבינה שמשהו לא כשורה והבינה שהשניים משקרים לה, על אף שלא הייתה לה כל הוכחה חותכת לבגידה. 

איך בכל זאת היא גילתה שהם מנהלים רומן? אז ככה, השניים היו במסיבה במהלך השהות שלהם בחו"ל ומישהו אקראי העלה תמונה בה הם נתפסו רוקדים אחד עם השנייה לפופראצי (אפליקציה לשיתוף תמונות בין חברים). במקום להתעמת עם הזוג הבוגדני, הצעירה בחרה לשלוח את התמונה לבן הזוג של חברתה, והשניים החלו להתקרב יותר ויותר בזכות העובדה ששניהם נבגדו. 

"במקור היינו בטוחים שנחזור לבני הזוג הבוגדים שלנו, אבל מפה לשם עברו שנתיים ועכשיו אנחנו נשואים. אז תודה לחבר והחברה שלי על הרומן ביניהם שהוביל אותי למערכת היחסים הכי טובה שהייתי בה", סיכמה משתמשת הטוויטר.