ערוץ  ABC האוסטרלי שידר כמו בכל ערב את החדשות היומיות, אלא שהפעם התרחשה סיטואציה לא שגרתית. בסוף השבוע האחרון, במהדורה שנחשבת בדיוק כמו אצלנו "אולפן שישי", השידור נקטע ולפתע הופיע על המסך בכל בית שצפה בערוץ טקס פגאני של כת השטן. רק בדיעבד התברר מה גרם להשתלטות הדרמטית על הערוץ. צפו באנשי כת השטן משתלטים על שידור החדשות: 

בזמן התקרית שודרה כתבה שסיפרה על חוק חדש במדינה, שמתעסק בקנסות חמורים, שיכולים להגיע עד לכדי מאסר, לעבריינים שפוגעים בכלבי משטרה. במסגרת הכתבה הועלה סיפור של כלב משטרה שנדקר בבריסביין בשנה שעברה, מה שהוביל לדרישה לשינוי הענישה של העוברים על החוק. לפתע, השידור הופסק ועל המסך הופיע הטקס הקודר. 

בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות, אפשר לראות שלושה אנשים לבושים שחור עומדים בתוך במה שהיה נראה כמו מעין מזבח, ובו גם הסמלים השטניים של הכת. במזל, אנשי השידור הצליחו להשתלט על המצב והחזירו מיד את המצלמות באולפן. 

התיעוד הפך לוויראלי ועודד את אנשי ההפקה לנסות לברר מי האחראי על ההשתלטות ומה עומד מאחוריה. חקירה קצרה חשפה כי אכן אנשי כת השטן, שלוקחים חלק במאבק על השטניזם שנלמד בבתי הספר, רצו לעורר עוד עניין ומודעות בנושא ובחרו להציג את עצמם במהדורה המרכזית. הקבוצה, שמורכבת רובה מאתאיסטים, נאבקת כחלק מפועלה בחוקי המדינה ש"מפלים חלק מהתושבים בסיבות דתיות".