סיפור אהבה יוצא דופן עלה לכותרות בימים האחרונים בבלגיה, במסגרתו נחשף כי אישה מנהלת קשר עם שימפנזה בגן חיות בבלגיה. אדי טימרמנס הייתה מבקרת קבועה שהתייצבה מדי שבוע בסמוך לכלוב הקופים, כדי לבקר את אהובה צ'יטה השימפנזה. בשלב מסוים צוות גן החיות החליט לאסור על טימרמנס להגיע, כדי שהשימפנזה "יוכל להתרכז באהבה וחברות עם שאר הקופים". 

זה כבר ארבע שנים שטימרמנס והשימפנזה מנהלים קשר אוהב, ובכל פעם שהיא מגיעה לבקר אותו השניים מנשקים זה את זו מבעד לזכוכית הכלוב. בראיון לאתר החדשות Daily Mirror, האישה סיפרה בעצב: "אני אוהבת אותו והוא אותי. אין לי שום דבר אחר. למה שהם ירצו לקחת את זה ממני?". לעומתה, צוות המקום המשיך להתעקש וטען כי הקשר בין השניים מרחיק את צ'יטה השימפנזה משאר חבריו לכלוב. 

"חיה שמתמקדת מדי באנשים פחות מחוברת לשאר הקופים בכלוב. אנחנו רוצים שצ'יטה יהיה שימפנזה עד כמה שאפשר. מעבר לשעות הביקורים צ'יטה מבלה עוד כ-15 שעות רק עם הקבוצה שלו ואנחנו רוצים לאפשר לו להיות חלק מהם", נמסר מגן החיות. עוד נטען כי טימרמנס לא תתקבל בברכה בגן החיות אם תמשיך לנסות להגיע ולפגוש את צ'יטה. כמו כן, דווח כי צ'יטה גדל כחיית מחמד והועבר אל גן החיות בשנת 2008 כשהיה גדול מדי מכדי לחנך מחדש.