הקומה השלישית בבניין מגורים בעיר שינטיאן שבסין עלתה באש, בתוכה נלכדו שתי בנות צעירות בתוך ביתן, שלא הצליחו לפלס את דרכן החוצה בין כל העשן והלהבות. כדי לחלץ את שתי הילדות, חבורה של שישה גברים יצרו מעין סולם אנושי, טיפסו על הסורגים של מרפסות הבניין ושלחו יד כדי עזור להן לברוח דרך החלון הגבוה. צפו בתיעוד החילוץ מהקומה השלישית: 

תיעוד האירוע, שהועלה לעמוד הפייסבוק של " Trending in China", הפך במהירות לוויראלי ברשת. על הפוסט של רגעי ההצלה ההרואיים נכתב: "שישה גברים טיפסו בידיים יחפות ובנו סולם אנושי כדי לחלץ את הילדות מהחלון ולהוריד אותן בבטחה אל הקרקע". בזמן שששת הגברים היו על הבניין והחלו בתהליך החילוץ, כוחות כיבוי האש וההצלה הגיעו למקום ותמכו מלמטה, כשהשיטו להם סולם שעזר בהורדת הבנות. 

הסרטון המרגש זכה למאות אלפי תגובות מפרגנות שעודדו את שש הגברים שסיכנו את חייהם על מנת להציל את שתי הילדות חסרות האונים: "אלוהים יברך אתכם. זו כוחה של אחדות", כתב אחד הגולשים. לעומתו, היו גם ספקנים שתהו לעצמם מדוע הגברים נאלצו לעשות את "העבודה השחורה" בזמן שהכבאים עמדו מהצד, וגם העלו שאלה מדוע הסורגים בבניין היו מלכתחילה. על אף כל ההשערות, בערוץ החדשות NDTV נטען כי הכבאים הגיעו בשלב מאוחר יותר והסורגים היו בבניין כיוון שמדובר בשכונה מסוכנת שידועה בגניבות ופשע.