על שער האלבום השני המפורסם של להקת "נירוונה", שיצא בשנת 1991, הופיעה תינוק עירום בתוך בריכה, כשאיבר מינו חשוף. עברו 30 שנה, התינוק שבתמונה גדל, ובימים אלו פורסם כי הוא תובע את הלהקה על "פורנוגרפיה של ילדים". ספנסר אלדן, התינוק על שער האלבום, טוען כי היא לא יכול היה להסכים לשימוש בתמונתו באותם הימים, מה שהפך את פרסום התמונה לניצול מיני. בנתיים, בזמן שאתם קוראים על התביעה, מוזמנים להאזין לאלבום האייקוני "Nevermind": 

התביעה מוגשת נגד קירק וודל, הצלם שאחראי על התמונה, וכל חברי להקת "נירוונה", כולל הסולן המנוח קורט קוביין ואלמנתו קורטני לאב. בהמשך אלדן החליט להוסיף אל כתב התביעה גם את המנהלים האומנותיים של הלהקה, רוברט פישר והת'ר פארי, המפיק גיא אוסארי וחברות התקליטים "וורנר רקורדס" ו"גפן רקורדס" על הפצת התקליט. 

בכתב התביעה אלדן מבקש 150 אלף דולר מכל אחד מהנאשמים, בנוסף לפיצוי כלכלי שיוטל עליהם כעונש שטרם צוין. בתביעה נטען כי "נירוונה" ניצלה מבחינה מינית ומסחרית את גופו של אלדן כשהיה רק בן ארבעה חודשים. "המנהל האומנותי פישר יצא דימוי שהתמקד באיבר המין של ספנסר אלדן, כדי להגביר את האופי המגונה והמזעזע של התמונה", צוין בתביעה. כמו כן, נוספה התייחסות לעובדה שהאלבום האייקוני הופץ במשך שלושים השנה האחרונות בכל העולם וההצלחה שלו ליוותה את אלדן לאורך כל שנות חייו. 

ספנסר אלדן שיחזר את התמונה בשנת 2016 (צילום: Getty images)
ספנסר אלדן שיחזר את התמונה בשנת 2016 (צילום: Getty images)

בשנת 2016, שמלאו לאלדן 25, הוא התראיין למגזין Time, והביע בפעם הראשונה בפני התקשורת את התסכול שחווה מכך שלא זכה להרוויח מהתמונה האייקונית שלו על שער האלבום. בזמנו, אלדן סיפר בראיון כי הוא ניסה לפעול משפטית נגד חברות התקליטים כדי לקבל פיצוי אך "לא הצליח". כעת, נראה שאלדן מצא דרך נוספת, כששיחזר את תמונת עטיפת האלבום כאדם בוגר, ובתמונה קעקוע גדול על חזהו עם הכיתוב "Nevermind". 

כתב התביעה שהוגש מתבסס בעיקר על העובדה שהתמונה צולמה במסיבת בריכה שנערכה בבית משפחת אלדן, שכספנסר היה קטן. הצלם וודל ואביו של אלדן, ריק, היו חברים טובים באותם הימים ולכן אביו של התינוק הסכים לו להשתמש בתמונה. עם זאת, מעולם לא הייתה הסכמה רשמית שהתמונה תופיע על עטיפת האלבום. "לא ספנסר ולא האפוטרופוסים שלו חתמו אי פעם על אישור שימוש בתמונה, בוודאי לא בצורה חושפנית ופורנוגרפית כשלצידו מתנופף שטר", נכתב בתביעה, שטרם הגיעה אל בית המשפט והוכרעה.