כשנישואיה של קייט פיג', מקולורדו, הסתיימו כשהייתה בת 30 היא ידעה שהיא צריכה לעשות שינוי קיצוני, היא החליפה את עבודתה, קנתה בית חדש ואפילו אימצה כלב. אבל כל זה לא הספיק. אחרי שבועיים בביתה החדש פיג' החליטה להתחיל לטפל בתינוקות שחוו טראומה בגיל צעיר ומשם הבינה שהיא מעוניינת לאמץ תינוק שננטש בבית החולים. צפו בסיפור המדהים של משפחת פיג': 

פיג' אימצה לאומנה תינוק קטנטן שנחשף לסמים כשהיה ברחם, והחליטה לתת לו את השם גרייסון, בזמן שהרשויות חיפשו אחר הוריו הביולוגיים. אחרי 11 חודשים בהם לא נמצאו הוריו של גרייסון, פיג' הפכה לאמו החוקית. רק שבועיים לאחר מכן פנו אל האם הטרייה מבית החולים בתקווה שתוכל לעזור באימות תינוקת נוספת בת ארבעה ימים. בדיוק כמו גרייסון, גם התינוקת הקטנטנה נחשפה לסמים וננטשה בבית החולים, מה שגרם לפיג' להסכים מיד לאימוץ. 

אחרי תקופת זמן קצרה בה שני התינוקות חיו אצל פיג', שהפכה לאמם, היא החליטה לעשות סדר במסמכי האימוץ ונדהמה לגלות – לאם הביולוגית של שני ילדיה יש אותו השם. "שאלתי מיד את העובדת שהייתה אחראית על תהליך האימוץ והיא חשבה שאני משוגעת. רק אחרי שהיא בדקה בעצמה את כל הפרטים היא הבינה שאני לא משוגעת בכלל, שני הילדים שלי הם בעצם אחים", סיפרה פיג'. 

מנהלת תיק האימוץ של שני התינוקות סיפרה בראיון לאתר החדשות The Mirror: "הסיפור הזה שבה את ליבי. לקח לי הרבה זמן לחבר בין כל הנקודות כי מדובר פה בנס אמיתי. עכשיו אני בטוחה במאה אחוז ששני הילדים, גרייסון והאנה הם אחים".