כשהייתה בת שלוש קרינה דה סוזה, כיום בת 30 מברזיל, אובחנה כבעלת מחלת עור נדירה שעשויה לגרום לכוויות קשות אחרי חשיפה קצרה לשמש. בעקבות המחלה, הקרויה קסרודרמה פיגמנטוזום, דה סוזה נאלצה לבלות את מרבית חייה בביתה, כשהווילונות סגורים ואין לשמש כל דרך לפגוע בה. כדי להתאוורר, בת ה-30 הייתה יוצאת מביתה רק כשהשמש כבר שקעה, אך לצערה היא עדיין נאלצה לסבול ממספר גידולים סרטניים שהופיעו על עורה כתוצאה מהמחלה, מה שאילץ אותה לעבור למעלה מ-200 ניתוחים בפנים. 

"בהתחלה היו לי רק כמה נקודות על הפנים בכל פעם שנחשפתי לשמש. רק כשהייתי בת 8 החלו להופיע פצעים או גידולים. עברתי יותר מ-200 ניתוחים כדי להוריד את הגידולים, וכולם התגלו כסרטניים", סיפרה דה סוזה בראיון לסרט הדוקו Born Different. במהלך חייה, בת ה-30 נאלצה להסיר גם חלקים מפרצופה, כמו שפתה התחתונה או קצה אף, בגלל המלנומות שהתפתחו עליהם. 

קרינה ובן זוגה אד (צילום: Getty images)
קרינה ובן זוגה אד (צילום: Getty images)

באוגוסט שעבר דה סוזה עברה ניתוח נוסף, במסגרתו התגלה כי היא סובלת מסוג חדש של גידול בראשה. הייאוש מהמצב הרפואי שלה הוביל את החולה לפנות אל הרשתות החברתיות ולבקש עזרה מהגולשים במימון הניתוח. עוצמת ההמונים הצליחה לגייס עבור דה סוזה את הכסף כדי לממן את הניתוח, ואף לקנות עבורה בית. על אף ההצלחה בגיוס הכספים, הדבר הטוב ביותר שהביא הפרסום היה דווקא בחור צעיר בשם אד, שהתאהב בקרינה והשניים הפכו לזוג. 

כשקרינה ואד החליטו לפרסם את אהבתם ברשת, כמו כל זוג אחר, הגולשים פתאום כבר לא היו כאלה אוהדים ותומכים. התמונות של הזוג זכו לתגובות עוינות, וחלק אף טענו שלא ייתכן שמדובר בזוגיות אמיתית. "אני עושה לה טוב והיא לי טוב, לא אכפת לי מה אחרים אומרים", הסביר אד לתקשורת.