גבר ואישה, שרצו לחגוג את ליל הכלולות שלהם, שכרו חדר בבית מלון מפואר כדי לפרוץ את הסחר ולקיים יחסי מין בפעם הראשונה כזוג נשוי. הגבר, סלמאן מירזה בן ה-25, שם לב ששכח להביא אמצעי מניעה והחליט לאלתר עם מה שיש בחדר. במקום להשתמש בקונדום, מירזה שם דבק אפוקסי על קצה איבר מינו, מה שנגמר בטרגדיה נוראית. 

בני הזוג מהעיר אחמדאבאד שבהודו, קיימו את יחסי המין בחדר המלון, בסופם האישה יצאה החוצה מהחדר כדי להתאוורר. מאוחר יותר, חברו הטוב של הבעל, פירוז שייח, הגיע אל החדר, מצא את החתן הטרי מחוסר הכרה, והזעיק מיד את כוחות ההצלה. מירזה הובהל אל בית החולים, שם הוא אושפז מצבו התדרדר במהירות ונקבע מותו. 

במהלך חקירת נסיבות המוות נקבע כי הדבק החזק בו השתמש על איבר מינו, שחדר אל גופו ופגע באיבריו הפנימיים. על פי חבריו של המנוח, הוא ואשתו השתמשו בסם כלשהו ושתו הרבה אלכוהול באותו הערב, מה שככל הנראה רק החמיר את הסיבוכים שנגרמו כתוצאה מהשימוש בדבק. "הם השתמשו בסם שצריך היה לשאוף כדי להתמסטל ובמקביל השתמשו בדבק כדי למנוע את ההיריון. לרוע המזל, הדבק פגע באיבריו של סלמאן והוא מת כתוצאה מהכשלים המרובים", הסביר אחד החוקרים.