אמו של דז'נאם, בן ה-18 מתאילנד, קראה לו לרדת ולהצטרף למשפחה לארוחת צהריים, אך לא קיבלה מענה. אחרי מספר צעקות, האם עלתה אל החדר של בנה וגילתה שהדלת נעולה, מה שגרם לה להזעיק את השכנים כדי שיעזרו לה לפרוץ לחדרו. כשהדלת נפתחה, האם ג'ינג נחרדה לגלות את גופת בנה מוטלת על הרצפה, כשהטלפון הנייד שלו לצידו. 

חקירה קצרה של האירוע ונתיחת הגופה הובילו את השוטרים לגלות מהי סיבת המוות – משחקי מחשב. קשה להאמין, אך דז'נאם הלך לעולמו רק בגלל שהתמכר למשחק עד כדי כך שלא הלך לישון ומת מחוסר שינה. "ידעתי שהבן שלי נוהג להישאר עד מאוחר כדי לשחק משחקים בטלפון הנייד שלו או במחשב, אבל מעולם לא דאגתי בצורה חריגה מהאובססיה שלו", טענה ג'ינג. 

לדבריה של האם שבורת הלב, אחרי שקראה לו מספר פעמים בבוקר היא הניחה כי השיעור בוטל או שאין לימודים באותו היום והחליטה לתת לו להמשיך לישון. רק כשהגיעה השעה 14:00 בצהריים והיא עדיין לא שמעה מבנה היא החליטה להזעיק עזרה. כשהמשטרה המקומית הגיעה הם פינו את גופת הנער הצעיר אל הנחיתה, ממנה עלה הממצא: "הצעיר מת מאי ספיקת לב כתוצאה ממחסור בשינה". 

בראיות לתקשורת המקומית קצין המשטרה, קיטיסק קממאנה, סיפר: "הוא נהג לשחק כל הלילה ולא הלך לישון, ובנוסף הוא נאלץ להתעורר כל בוקר לבית הספר. גופו פשוט לא קיבל את המנוחה המספקת וזה מה שגרם למוות הפתאומי". למרבה הצער, זו אינה הפעם הראשונה בה נער מאבד את חייו בגלל התמכרות למשחקי מחשב, שכן לפני כשנתיים בן 17 נמצא ללא רוח חיים על המחשב האישי בחדרו.