משבר הקורונה הוביל לכך שבכל העולם נאלצים לשמור על ריחוק חברתי ובחלק מהמדינות אף הוטל סגר התושבים מחשש להדבקה המונית. חקלאי בניו סאות' ווילס, שבגלל הסגר לא הצליח להגיע להלוויה של דודתו, החליט לכבד אותה במחווה יוצאת דופן. בן ג'קסון, חקלאי ובעל מרעה כבשים, החליט להשתמש בחיות שהוא מגדל כדי ליצור עבורה לב ענקי שתועד מלמעלה והצליח לרגש את הגולשים. 

דודתו של ג'קסון, שחיה בבריסביין, הלכה לעולמה לאחרונה אחרי שנתיים של מאבק במחלת הסרטן. "תקופות האבל האלה גורמות לי להרגיש ממש חסר אונים, אף פעם לא יודעים איך להתנהג או מה להגיד, אבל הזמנים האלה של הקורונה גרמו לי להרגיש אפילו יותר מרוחק וזה קשה", סיפר בראיון לאתר החדשות The Guardian. 

כדי להתגבר על הקושי ולחלוק כבוד אחרון לדודתו האהובה, ג'קסון ריכז את הכבשים שלו וסידר אותן בצורת לב מושלם, שממחיש את אהבתו אליה. לדבריו, הרעיון הגיע כאשר הוא יצא להאכיל את הכבשים והחליט לנסות להוציא את זה לפועל. "בפעם הראשונה שניסיתי זה היה נראה כמו האימוג'י של הקקי, ועל אף שלדודה שלי היה חוש הומור זו לא הייתה הכוונה", צחק החקלאי. לבסוף, הוא הצליח ליצור את הלב, תיעד את הסיטואציה באמצעות רחפן ושלח את הסרטון לבני המשפחה הרחוקה. 

"זו תקופה מאתגרת ולהוקיר את דודה שלי עם האומנות הזו העלתה לי חיוך. היא תהיה גאה מאוד", סיכם ג'קסון. כמו כן, תיעוד הכבשים הפך לוויראלי ברשת וצבר אלפי תגובות של גולשים שהעריכו את האומנות ואת המחווה המרגשת.