משתמשת טיקטוק מקנטקי, ארה"ב, שיתפה את הסיפור האישי שלה שהתרחש בצל מגיפת הקורונה והדהימה את הגולשים. בסרטון הוויראלי, שנצפה כשני מיליון פעמים, שרה חשפה את "הפצצה" שהטילה אחותה, והאמת? גם אנחנו לא היינו מצפים לזה. "זוכרת את הרגע הזה ב-2020 כשאחותך, שהייתה החברה הכי טובה שלך כל החיים, החליטה להתארס לבעלך לשעבר?", פתחה שרה בדרמטיות – ומכאן הכל רק הלך ונהיה מעניין יותר. צפו בסיפור המטורף:

האישה גילתה שהגרוש שלה מאורס לאחותה (צילום: טיקטוק)

על רקע תמונה בה הגרוש של שרה כורע ברך בפני אחותה הגדולה, משתמשת הטיקטוק סיפרה כי השניים עומדים להתחתן – אבסורד כשמדובר בשושבינה מהחתונה הראשונה שלו. לדבריה של שרה הפגועה, היא שיתפה את הסיפור לראשונה בעמוד הפייסבוק שלה, אלא שאחותה החליטה לדווח עליו והוא הוסר מהרשת. אחרי שהסיפור עלה שוב לעמוד הטיקטוק של שרה, הוא הפך לוויראלי והגולשים דרשו עוד מידע על הסיפור – ששותף ב17 סרטונים שונים!

לצפייה בהסבר המורחב על הסיפור המטורף של שרה>>>

תחילה, שרה הדגישה כי היא לא מעוניינת לחזור לאקס שלה, הסיפור כולו עוסק באחותה, שהייתה החברה הכי טובה שלה והתארסה לגרוש שלה ללא ידיעתה. "היא גדולה ממני ב-10 שנים ותמיד היינו קרובות, היא הייתה כמו אימא שנייה בשבילי והיינו עושות הכל ביחד. אפילו הייתה לנו דירה יחד", סיפרה שרה. לדבריה, היא והגרוש שלה נפרדו אחרי 5 שנים, בהן ברקע אחותה התמודדה עם בעיות של התמכרות לסמים והיא ובעלה תמיד היו שם בשבילה ועזרו לה להיגמל. 

הסיפור הולך ונהיה מוזר יותר כששרה חשפה שאחותה ובעלה "שנאו אחד את השנייה" במשך כל השנים ונקלעו לריבים רבים. אחרי הפרידה, שרה החליטה לעשות סטוקינג קטן על הגרוש שלה כדי לראות מה קרה איתו עם השנים, והופתעה למצוא תמונה שלו בפייסבוק עם אחותה. כך שרה הבינה שאחותה והגרוש שלה מנהלים רומן מאחורי גבה. אחרי שהיא התעמתה עם השניים הם הודו בכל ואף החליטו להתארס אחד לשנייה כדי להמחיש את אהבתם. בהחלט מוזר.