כמו טד בנדי, ג'ק המרטש או "הזודיאק", ישנם רוצחים סדרתיים שהפכו כבר למפורסמים על-זמניים בעולם הפשע. בילי הנער, או בשמו האמיתי הנרי מקארתי, הוא אחד הרוצחים האמריקאים המוכרים ביותר בעולם ולפיו האגדה הוא רצח למעלה מ-21 אנשים. אחרי שנתפס והורשע, בילי הנער הצליח להימלט מהחוק, אך לבסוף חוסל בידי השריף פט גארט. בימים אלו, הרובה שהביא למותו של הרוצח הסדרתי הוצא למכירה פומבית – ונמכר תמורת למעלה משישה מיליון דולר. 

הרובה עמד למכירה פומבית ונמכר תמורת כ-6 מיליון דולר (צילום: רויטרס)
הרובה עמד למכירה פומבית ונמכר תמורת כ-6 מיליון דולר (צילום: רויטרס)

מכרזי המכירות הפומביות של חברת Bonhams הסבירו כי הרובה הספציפי הזה הוא שהוביל למותו של אחד הפושעים המסוכנים ביותר בהיסטוריה, שנהרג בשנת 1881. על פי הדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, הרובה נקנה בצורה טלפונית בידי קונה אנונימי, שהעדיף להישאר בעילום שם. כשהחלה המכירה הפומבית החברה האמינה כי תצליח להשיג עבור הרובה כשניים או שלושה מיליון דולר, אלא שלבסוף הוא שבר את שיא כל הזמנים ונמכר במחיר הגבוה ביותר לנשק אי פעם. 

בילי הנער, שפעל בין השנים 1863 ל-1881, היה בסך הכל בן 16 כשהחל בגנבות רכוש ונכנס לכלא בפעם הראשונה. אחרי שברח מהכלא הוא הפך לאחד הפושעים המבוקשים ביותר, מה שהלך והפך לחמור יותר אחרי שרצח לראשונה בשנת 1877 נפח מקומי. בהמשך חייו בילי הנער הצטרף לכנופיה מקסיקנית והמשיך במסעות הרצח הקשים שלו, עד שהוצא להורג בידי שוטר, שתפס אותו אחרי שברח מהכלא בפעם השנייה.