צעירה בשם היילי פירס, שמצאה בטלפון הנייד של בן זוגה הודעות עדכניות מהפרופיל הישן שלו באפליקציית הטינדר, החליטה לגרום לו לשלם על כך את המחיר. בת ה-20 העלתה לעמוד הטיקטוק שלה תיעוד מהרגע בו חשפה בפני בן זוגה, אחרי שנתיים של זוגיות, כי גילתה שהוא מנהל קשרים עם אחרות. באותו הרגע, בו היא גם סיימה את מערכת היחסים, היא תיעדה את התגובה שלו לפרידה – שצברה למעלה מ-4 מיליון צפיות. 

התגובה הדרמטית של בן הזוג שנתפס בבגידה (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את פירס מצלמת את עצמה עם מצלמת הסלפי מלמטה, כשברקע אפשר לשמוע את בן זוגה מתחנן: "אלוהים, אני כזה אידיוט", אמר והתייפח מבכי. על הסרטון נכתב: "למה בוגדים תמיד בוכים כשהם נתפסים?", והוסיפה כי בהמשך תשתף סרטון עם הסבר על כל הפרטים. אז אחרי שחיכינו פירס סוף כל סוף חזרה אלינו עם התשובות לכל השאלות. 

"כשאמרתי לו שנפרדנו הוא התחיל להתחרפן ובגלל זה החלטתי להקליט את זה. הוא היה היסטרי והתחיל להגיד כל מיני דברים מטורפים, אבל זה לא הזיז לי. אין לי שום סימפטיה אליו, הדבר היחיד שהרגשתי היה כעס על שניסה לתמרן אותי", סיפרה פירס. לדבריה, היא הקליטה את הסרטון כדי להוכיח לכולם שהוא לא "הבחור המושלם שכולם חושבים שהוא". 

כמו כן, פירס סיפרה כי במשך מספר ימים הייתה לה תחושה שמשהו שונה בהתנהגות של בן זוגה, והחליטה לבדוק את הטלפון שלו כדי למצוא רמזים. "ביקשתי ממנו להוסיף מישהו לסנאפצ'אט ובמקום זה נכנסתי לטינדר, שם מצאתי את הפרופיל שלו פעיל והוא הציג את עצמו כרווק", טענה. מאותו הרגע, משתמשת הטיקטוק החליטה לחסום את בן זוגה מחייה, אך הוא המשיך לנסות להילחם עליה ולהחזיר אותה בחזרה. 

אחרי ששלח אין ספור הודעות ואף ניסה להגיע אליה דרך חברות או בני משפחה, פירס החליטה להוריד את אפליקציית CashApp, דרכה הוא יכול לתקשר איתה, אך רק בתשלום. מדי שבוע בן הזוג הבוגדני שולח לזוגתו הודעה אחת שעולה לו 200 ליש"ט (כ-880 שקלים), במטרה לנסות להחזיר אליו את אהובתו אחרי הטעות הגורלית שעשה ברשת.