תקרית מחרידה התרחשה שלשום (שלישי) במגדלי קרומוול שבניו יורק, במסגרתה צעיר בן 25 ניסה התאבד מגג בניין בן 12 קומות ולקח איתו עובר אורח שבמקרה התהלך למטה ברחוב. הגבר הצעיר סבל ממשבר נפשי קשה, שהוביל אותו לטפס אל ראש הגג ולקפוץ מלמעלה אל מותו. בדיוק באותו הרגע, אדם בן 61 הלך ברחוב הסמוך לבניין, כך שהמתאבד התרסק ישירות עליו והרג אותו במקום. 

"פשוט ראיתי אותם על הרצפה, הם שכבו שם עד שהמשטרה הגיעה", סיפר עד ראייה המום לאתר החדשות ABC7. לדברי מפקד משטרת יונקרס, ג'ון מולר, בן ה-25 חתך לעצמו את הוורידים לפני שקפץ אל מותו, ובזירת האירוע נמצאו שאריות דם רבות. על פי הדיווחים, זהותם של שני הגברים נשארה חסויה, אך ידוע כי בן ה-61 לא היה תושב הבניין, אלא אדם שהגיע לבקר חבר שגר שם ומעולם לא חזר אל ביתו. 

"הוא היה חבר של חבר. הוא יצא מהבניין אחרי הביקור ופתאום מישהו נפל עליו מהשמיים. היינו מאוד מבולבלים ולא הבנו מה קרה", סיפר אחד העדים. לדבריו, כולם תחילה היו בטוחים שמדובר בתאונת דרכים על סמך הרעש המבהיל, אך כשהבחינו בסיטואציה הם הנוכחים הבינו שקרה אירוע מסוג אחר. בתום הטרגדיה הנוראית, תושבי הבניין ומקומיים נוספים יצרו אנדרטה קטנה בחצר לזכר המנוחים.