לגלות שבן או בת הזוג שלך מנהל רומן מאחורי הגב זה אף פעם לא פשוט, אך אישה אחת החליטה להתעמת עם בן זוגה הבוגדני בדרך לא שגרתית. קייזלי אינס, צעירה אמריקאית, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה לקט תמונות המתעדות את השיחות האינטימיות של בן זוגה עם נשים אחרות. בנוסף, היא דאגה לשעשע את הצופים וצירפה סרטון בו היא הציגה את התגובה של הבוגד כשגילה שהיא יודעת על הכל. צפו בתגובה של בן הזוג שגילה שנתפס בבגידה: 

אינס גרמה לבן הזוג הבוגד להאמין שקנתה לו מתנה, כשהביאה שקית הפתעה לבנה. במקום תכשיט יפה או חולצה, הגבר שלף מהשקית דפי A4 שעליהם הודפסו השיחות שניהל עם נשים שונות דרך אפליקציית הטינדר. כשבן הזוג הבין מה בדיוק קורה הוא נותר המום לגמרי, בזמן שאינס הטיחה בו: "מה זה? מי אלה?. בזמן שהגבר ישב ללא מילים, האישה הצביעה על אחת השיחות והראתה לו שאפילו שיקר לאחת המאהבות שלו כשסיפר שהיא מתה. 

"מי מת? אני נראית לך מתה? היא יודעת שאתה משקר לה? כנראה שלא", המשיכה אינס הזועמת. בן הזוג לא הגיב לאורך כל הסרטון, מה שרק עיצבן יותר את חברתו שנבגדת, עד שלבסוף בין כל הצעקות הוא קם והתרחק ממנה לכיוון המטבח בדירתם המשותפת. הסרטון הוויראלי זכה לאלפי צפיות ותגובות של גולשים שתמכו בצעירה הנבגדת וגינו את בן זוגה. 

"אם אתה לא מרוצה ממערכת היחסים הנוכחית שלך וכבר מצאת אדם אחר, למה שלא תיפרד קודם כל?", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "אלא אם כן אתה במערכת יחסים פתוחה, אין שום תירוץ לנהל קשר ושיחות כאלה עם נשים אחרות". אחת הגולשות אפילו בחרה לחשוף סיפור אישי כשסיפרה: "יצאתי עם מישהו עד ששמעתי שהוא מת. רק כמה חודשים אחר כך הבנתי שהוא זייף את המוות שלו כדי לא להמשיך את הקשר איתי. מה קרה לאופציה פשוט להיפרד?".