נאמי צ'אנד בן ה-35 ישן במהלך הלילה ביום חמישי האחרון, במתחם שינה מיועד, במפעל חשמל בכפר מאלווארה ברג'סטאן שבצפון הודו, כשלפתע הוא חש בכאב קל באזור החזה. תחילה, צ'אנד היה בטוח שמדובר בחתול המחמד שלו ששרט אותו במטרה להעיר אותו, מה שגרם לו להסתובב לצד השני ולהמשיך בשינה עמוקה. אחרי שסבל מ"אי נוחות" במשך מספר שעות, העובד הגיע לבית החולים וגילה מה קרה לו שכמעט הוביל למותו. 

גם אצלנו בישראל נערה צעירה התלוננה על עקיצה וגילתה קליע בגופה. כנסו וגלו>>>

כשצ'אנד ישן במתחם הוא חלק אותו יחד עם עוד שלושה אנשים, שלא שמעו דבר ממה שהתרחש במהלך הלילה. אחרי שבע שעות, אחד מהנוכחים במקום גילה כשבאקדחו חסר כדור, וצ'אנד החל לתהות האם יש לכך קשר לפציעה המשונה שלו. בשלב זה,  צ'אנד החליט ללכת לבית החולים המקומי וגילה שבעצם בין הצלעות שלו היה קליע שכמעט עלה לו בחייו. 

הקליע בצילום הרנטגן (צילום: Dr Vardharam Dewasi)
הקליע בצילום הרנטגן (צילום: Dr Vardharam Dewasi)

צילום הרנטגן של צ'אנד חשף כי הקליע היה מתחת לעורו, אך במזל גדול הוא לא פגע באף אחד מהאיברים החיוניים. רק ביום שישי בבוקר, אחרי יותר מ-24 שעות עם הקליע בגופו, העובד נכנס לניתוח כדי להסיר את האיום. האורתופד ורדהארם דיוואסי, שהיה אחראי על הניתוח, שטף היטב את גופו של צ'אנד ומנע זיהום רציני שהיה עשוי להתפשט בעקבות הפציעה. כמו כן, המשטרה המקומית בוחנת את הסיטואציה ומתייחסת למקרה כאל חקירת ניסיון רצח.