במקום להכפיל את המאות לחוד, העשרות לחוד ואת האחדות לחוד, המציגה מותחת שלושה קווים מהספרה 3, שני קווים מהספרה 2 וקו אחד מהספרה 1 כדי ליצור מעין דיאגרמה. על כל אחד מההצטלבויות של שלושת הקווים האופקיים והאנכיים היא מסמנת נקודות, כשבספרת המאות נוצרו 9 הצטלבויות, בספרת העשרות נוצרו 6 הצטלבויות ובספרת האחדות נוצרו 3 הצטלבויות.
התוצאה היא אכן אותה תוצאה שמתקבלת במידה ומבצעים את התרגיל בשיטת הכפל הארוך, אך האם השרטוט הזה הוא אינטואיטיבי למי שרגיל לדרך פתרון שונה? נסו בעצמכם.