רג'ינה אמוריס בת ה-55 סובלת ממחלת עיניים בשם גלאוקומה, המאלצת אותה להשתמש בטיפות עיניים על בסיס יומי. בשבוע שעבר, אמוריס הפנתה את בן זוגה אל המקרר, שם היא מאחסנת את טיפות העיניים שלה, וביקשה ממנו לעזור לשם לשים אותן בעיניה. הגבר, ששמו לא פורסם, התבלבל בין הטיפות לבין בקבוקון דבק מגע שהיה במקרר ושם בעיניה את החומר החזק. 

בסיטואציה, שהתרחשה בביתם של בני הזוג בעיר קאצ'יארו דה איטפרים שבברזיל, אמוריס הטתה את ראשה לאחור, פקחה את עיניה לרווחה ונתנה לבן זוגה לטפטף אליהן את הדבק. מיד כשהטיפות הראשונות נגעו באישוניה, אמוריס צרחה מכאבים ומעוצמת הצריבה שחוותה, מה שגרם לשניים להבין את גודל הטעות. 

אמוריס הובהלה מיד אל בית החולים המקומי, שם הרופאים השתמשו בסרום מיוחד ובכותנה כדי לנסות להקל על כאביה. רופאת העיניים, ליאנה טיטו, סיפרה בראיון לאתר UOL: "כאשר מוצרים כימיים כמו סופר-גלו או אלכו-ג'ל נכנסים לעיניים המשתמש עשוי לסבול מכוויות כימיות חזקות מאוד, שעלולות להשפיע על הקרנית והלחמית ולגרום לאובדן ראייה".

עם זאת, בתום הטיפול אמוריס שוחררה בחזרה אל ביתה בלי כל נזק לראייה, אך לא הצליחה לפתוח את עיניה הימנית שהייתה דבוקה. למחרת התקרית, אמוריס חזרה אל בית החולים, שם הרופאה טיטו הפרידה את העפיים שלה באמצעות מספריים ופינצטה. כמו כן, נכון לעכשיו אי אפשר לקבוע האם יגרם נזק לעין לטווח ארוך.