זו הייתה הסיטואציה המושלמת להצעת הנישואין. כל בני המשפחה והחברים ישבו מסביב לשולחן, לבושים יפה וחגיגי, כשעל השולחן פוזרו עלי כותרת אדומים רומנטיים, פירות ובקבוק שמפנייה. בראש השולחן ישבה אוני אובו, צעירה מניו יורק, ומשכה את תשומת הלב של כל המשתתפים באירוע כדי להרים כוסית. אלא שברגע החשוב ביותר, בדיוק כשכרעה ברך בפני אהובה, נשבר לה הלב לרסיסים. 

הצעת הנישואין חשפה בגידה כואבת (צילום: טיקטוק)

בסרטון הטיקטוק הוויראלי, שנצפה תוך יומיים כ-1.8 מיליון פעמים, אובו הרימה את כוסית השמפנייה שלה ובעזרת מזלג הקישה עליה כדי להסב את תשומת הלב של האורחים. היא פנתה אל בן זוגה שישב בקצה השני ואמרה: "אני רוצה להרים כוס לחיים. אתה יודע, אנחנו ביחד כבר הרבה זמן ואני אוהבת אותך כל כך". בשלב זה, אובו קמה מהכיסא, התקדמה לצד השני של השולחן, נעמדה מול אהובה וכרעה ברך. 

הצעירה נשארה על ברכיה מספר שניות ארוכות, כשטבעת האירוסין שלופה, וביקשה מבחיר ליבה להינשא לה. מבלי שציפתה לכך, בן הזוג הקים מהכיסא ליד אישה אחרת, שככל הנראה ניהל עמה רומן מאחורי הגב של זוגתו, והלך להתקדם לכיוון היציאה כדי להימלט מהסיטואציה המביכה. בדרכו החוצה אדם מבוגר, שהיה ככל הנראה אביה של אובו, תפס את בן הזוג הבוגדני ואיים עליו בעצבים: "אני אהרוג אותך", בעוד כל שאר הנוכחים מנסים למנוע מריבה אלימה. 

הסרטון הוויראלי צבר כמות אדירה של תגובות הגולשים, אחרי שאובו שאלה בעמוד הטיקטוק שלה: "מה אתם הייתם עושים?". "את מדהימה, לא מגיע לבחור הזה שתתחתני איתו. מזל שגילית את האמת לפני שעשית טעות גורלית", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "המשפחה שלך מאחוריך וזה מה שחשוב, הלוואי שלי היה אבא מגונן כזה".