אורי גלר, אמן האשליות ומכופף הכפיות, העניק ראיון בלעדי לאתר החדשות Daily Star במטרה לחשוף סיפור יוצא דופן. אתם יכולים לבחור להאמין, או שלא, אך גלר מתעקש לספר כי נלקח לחדר צבאי סודי בבסיס נאס"א, שם הראו לו חייזר חי ונושם. 

חייזרים (צילום: ingimage ASAP)
חייזרים (צילום: ingimage ASAP)

הסיפור של אמן האשליות עם תחום העב"מים החל כבר כשהיה בן שלוש, כאשר לדבריו מפגש אחד עם חייזר שינה את חייו. לדבריו, אור בהיר הכה בו, נתן לו את "כוחות העל" שלו, והוביל אותו לאובססיה ארוכת שנים סביב הנושא שהגיעה לשיאה כשביקר בבונקר צבאי שמור היטב בשנת ה-70. גלר סיפר כי כשהגיע למקום הראו לו חתיכת עב"ם שהתרסק שמאמת את קיומם של חוצנים

"נלקחתי למעבדה על ידי ממשלת ארה"ב, הראו לי את פיסת המתכת והנחתי עליה את ידי. ברור היה שלא מדובר במשהו מהכוכב שלנו", טען גלר בראיון. לדבריו, חייל אמריקאי פתח בפניו את הדלת, כשהוא לבוש מעיל כתום עם סמל של נאס"א, ומאחוריה היו המון פיסות עצמים משונים שהרגישו כאילו הן חיות. 

על פי גלר, כל מנהיגי העולם הגדולים כבר יודעים על קיומם של חייזרים, אך שומרים זאת כסוד כיוון ש"הציבור לא מוכן לאמת". בראיון הוא סיפר: "אזור 51, עב"מים, חיים בכוכב אחר, הכל נכון. מנהיגי העולם יודעים אבל בוחרים לשמור את האמת לעצמם. במוקדם או במאוחר נהיה מוכנים לקיים איתם אינטראקציה". 

בנוסף לכך, גלר אף טען כי קיימת פעילות סדירה של חייזרים על אי לא מיושב בין האיים פידרה וקרייגלייט, שנמצאים בחוף המזרחי של סקוטלנד. "הייתי עד להם כל חיי ולמזלי גם פגשתי עוד אנשים מדהימים, כמו ג'ון לנון או מוחמד עלי שסיפרו לי שפגשו גם הם חייזרים מקרוב", סיפר.