בכל הנוגע להצעות נישואין, כל אחד בוחר האם לעשות הפקה גדולה ומושקעת או שאולי דווקא משהו צנוע ואינטימי. חייל רוסי אחד, שמשרת בתור טנקיסט, יצא מהקופסא כשנעזר בחבריו לצוות והרים את הסטנדרט של הצעות הנישואין לרמה אחרת לגמרי. דניס קזנצב בחר את הלוקשיין המושלם, במזג האוויר המושלם, והוביל את זוגתו אלכנסדרה קופיטובה, כשהיא מכסה את עיניה, למרכז הרחבה. צפו בהצעת הנישואין המרגשת:

בסרטון שהועלה לעמוד של משרד הביטחון ברוסיה אפשר לראות את קופיטובה מסירה את ידיה מעניה ומגלה שסביבה עומדים 16 טנקים ענקיים. כשמסביב ירד שלג, טנקים מסוג T-72B3 הקיפו את הזוג המאוהב, ותומרנו כך שיצליחו לבנות צורת לב ענקית. כל הצעת הנישואין המרגשת תוכננה בקפידה במגרש האימונים אלבינו שבסמוך לעיר הבירה מוסקבה, והצליחה להפתיע לגמרי את הצעירה הנרגשת. 

כשקופיטובה מדה במרכז הלב שעשוי היה מטנקים, בן זוגה מפקד המחלקה כרע ברך כשבידו צרור ורדים אדומים והציע לה להינשא לו. "אנחנו יחד כבר הרבה מאוד זמן ועמדנו במבחן הזמן והמרחק. התינשאי לי?", אמר קזנצב, בעוד חברתו הנהנה בשקט להסכמה. בני הזוג המאוהבים התחבקו והוא הניח לה את טבעת האירוסין על האצבע. בראיון לתקשורת המקומית האישה אמרה: "אני עדיין לא מבינה מה קורה. אני מתרגשת, זה היה מאוד לא צפוי".