מוזיאון קונסטן לאומנות מודרנית, שנמצא באלבורג שבדנמרק, העניק לאמן ג'נס האנינג 84 אלף דולר כדי שישתמש בכסף ליצור אומנות. במקום זאת, האמן החליט להעניק למוזיאון שני לוחות קנבס ריקים, תחת הכותרת: "קח את הכסף ותברח". לטענתו, ההונאה האדירה של האמן התחבאה תחת העובדה שכל דבר יכול להיות יצירת אומנות

לפני שקיבל את הכסף, המוזיאון ביקש מהאנינג לשחזר שתיים מיצירותיו הישנות – "הכנסה שנתית ממוצעת בדנמרק לשנת 2010" ו"הכנסה שנתית מומצעת באוסטריה", שהוצגו לראשונה בשנת 2007. שתי היצירות השתמשו בכסף מזומן כדי להציג את ההכנסה הממוצעת של כל אחת מהמדינות, על פי נתוני החדשות של האמן. 

הכסף שהאנינג קיבל היה אמור להתקבל בחזרה למוזיאון כשטרות מזומנים המופיעות על גבי הקנבס, אלא שהאמן החליט לשנות את התוכניות. "מלבד העובדה שהוא גנב את הכסף שלנו, הוא גם הפר את החוזה שלנו בנוגע לאחזקת היצירות שלו", הסביר לאס אנדרסון מנהל המוזיאון. לדבריו, הם סיכמו עם האומן כבר לפני יותר משנה והוא הסכים לחוזה ואף טען כי מדובר ב"עבודה קלה מדי". 

כשהיצירות הועברו אל המוזיאון בתוך ארגזים, צוות המקום הופתע מאוד לגלות שהמסגרות שהיו אמורות להתמלא במוזמן נותרו ריקות. "האנינג אמנם נהג לראות באומנות שלו הרבה הומור, אבל אותנו זה לא הצחיק. מבחינתי זו הייתה קריאת השכמה כיוון שכולנו יודעים טוב מאוד לאן הלך כל הכסף", אמר מנהל המוזיאון בעצבים. ואם ההונאה לא הייתה מספיק גדולה, בדיעבד התברר כי האנינג לא כלל לא הפר את החוזה, שמאפשר לאמן להחזיר את היצירה עם הכסף עד ה-16 בינואר 2022.