היישר מארץ לעולם-לא: כבר יותר מעשור שמייקל ג'קסון כבר לא איתנו, אחרי שמחלה קשה הכניעה אותו (או משככי כאבים, לא ברור). זמר הפופ האגדי זכה להערצה גלובלית וגורפת, ואת השירים שלו כולם מכירים עד היום, גם כאלה שהיו בראש המצעדים אי שם בתקופה שלמישהו היה אכפת מהם.

הסנסציה סביב מייקל ג'קסון הייתה כל כך גדולה, שגם בעודו בחיים הרבה אנשים ניסו והתאמצו לחקות אותו, ואפילו ביצעו בעצמם שינויים גופניים כדי להידמות לו. חלקכם אולי אפילו יופתע לגלות שכאן בישראל נערכו תחרויות חקיינים רשמיות של אשף הליכת הירח. ואם חשבתם שתופעת החיקויים של הזמר היא דבר שמת בניינטיז כמו קורט קוביין, הנסיכה דיאנה וקרייבינג בלתי נשלט לטרופית - אז תחשבו שוב כי הכל חוזר בטיקטוק.

מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)
מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)

כן, הרשת החברתית הסינית ששינתה לכולנו את החיים בהחלט מנהלת את סדר היום שלה אחרת מרוב הרשתות החברתיות בעולם. נדמה שההעדפה שלה להקפיץ לדף הפור-יו שלנו את התופעות הביזאריות ביותר בעולם היא כמעט שינוי מחשבה משיטוט אקראי בפייסבוק או באינסטגרם. במקרה כך גם נתקלנו בפביו ג'קסון, יליד 1993 מנורפולק שבאנגליה, שהוא למעשה סוג של גלגול נשמות של הזמר, כי זה פשוט לא הגיוני כמה הוא דומה לו.

ככה הוא נראה

@officialfabiojackson

TikTok Live stream highlights

♬ original sound - Fabio Jackson

פביו לא רק הקדיש את פרצופו ואת מלתחתו לג'קסון, הוא גם מומחה לצעדי הריקוד שלו ומקפיד לחלוק עם הצופים שלו בערוץ הטיקטוק כמה מהמחוות המוכרות הכוללות את הליכת הירח, שאגות ה"הי-הי", ההישענות-קדימה-בלי-ליפול-ולהחזיק-את-הכובע (או כל שם אחר שתציעו לזה) וכמובן לפיתת המפשעה העל-זמנית. 

תראו איך הוא זז

@officialfabiojackson

Don’t make this flop I got kicked out of the car park after this 🤭

♬ Butter - 방탄소년단 (BTS)

כל שנשאר לקוות עבור פביו הצעיר זה שלא יסיים את הקריירה שלו כמו מושא החיקוי, ושיישאר במרחק בטוח מפארקים וגני שעשועים.