איש העסקים ממסצ'וסטס, דיוויד אדלר סטבלי בן ה-54, היה אדם הראשון בארה"ב שהגיש תביעה בפני בית הדין במטרה לקבל הלוואה לעסק שלו, מיד עם פרוץ מגיפת הקורונה. סטבלי ושותפו, דיוויד אנדרו בוציגר בן ה-53, הגישו מסמכים מפורטים לתוכנית להגנת תשלומי החוק האמריקאית, בטענה כי הם מחזיקים בחברה אלקטרוניקה בשם Dock Wireless, ועוד שלוש מסעדות, שנפגעו מאוד כתוצאה מהמגיפה. רק אחרי שהמדינה החזירה לשניים כמות כסף גדולה, התברר כי הם ביצעו הונאת ענק וכי אינם בעלים של אף אחד מהעסקים שציינו. 

למעשה, סך ההלוואות שניתנו לשני הגברים הסתכמו בכ-543 אלף דולר, שנגנבו מהמדינה במרמה. המזימה נחשפה אחרי תקופה ארוכה של תשלומים, אחרי שאחד מהעובדים של שני הנוכלים החליט "להלשין" ל-FBI על ההונאה. אחרי שנחשפה התרמית, סטבלי ובוציגר נעצרו אך הועברו תוך זמן קצר למעצר בית, במטרה שיתייצבו חודש לאחר מכן בבית המשפט ויתנו את הדין. עם זאת, כשלושה שבועות לאחר שהואשמו סטבלי השתחרר מהצמיד האלקטרוני שלו, השאיר אחריו מכתב התאבדות ונסע אל חוף הים, שם השאיר את רכבו על החוף כשארנקו בפנים. 

במשך כחודשיים הרשויות הניחו כי סטבלי אכן התאבד מהצוק וקפץ אל תוך הים הסוער, מה שגרם להם להפסיק את החיפושים אחריו. מה שהשוטרים לא ידעו היה שסטבלי כלל לא התאבד והוא בילה את התקופה כשהוא מטייל בין מדינות שונות תוך שימוש בזהויות בדויות ולוחיות רישוי גנובות. לבסוף, הגנב נתפה באלפרטה שבג'ורג'יה ונלקח בחזרה אל בית המשפט המחוזי. בדיון השופטת גזרה על סטבלי כ-56 חודשי מאסר בפועל, ולאחר מכן עוד שלוש שנים של שחרור תחת פיקוח.