סופת גשמים כבדה פקדה את אזור קראלה הדרומי שבהודו, מה שגרם להצפות רציניות שחסמו דרכים, הרסו רכוש ואף הביאו למותם 27 אזרחים. בתוך כל הבלאגן הגדול שמתרחש בחלק זה במדינה, זוג אחד החליט לקיים את טקס החתונה המרגש על אף החורבן, ובחר בדרך ייחודית להגיע אל מקום האירוע. צפו בבני הזוג נוסעים אל החתונה בתוך סיר בישול:

בני הזוג שטו אל החתונה של עצמם בתוך סיר בישול (צילום: רויטרס)

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות וערוצי התקשורת אפשר לראות את השניים מפליגים ברחובות המוצפים, כשהם יושבים בתוך סיר בישול ענקי. בזמן שהזוג שמר על הבגדים בתוך כלי האלומיניום, שני גברים נכנסו אל תוך המים והשיטו את החתן והכלה בדרך לטקס הנישואין. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, בני הזוג שאלו את הסיר ממקדש מקומי, בטענה כי זו "האפשרות היחידה שלהם להגיע לחתונה של עצמם". 

טקס הנישואין של בני הזוג (צילום: רויטרס)
טקס הנישואין של בני הזוג (צילום: רויטרס)

החתן והכלה, שככל הנראה לא היו מאוד מוטרדים מההרס הגדול ומותם של שכניהם, לא היו מוכנים לדחות את יומם הגדול. אחרי שתיעוד השייט בסיר התפשט ברשת, הצטרפו גם תמונות מהטקס עצמו כשהם יושבים בטוחים ויבשים בתוך מקדש קטן ומוצף חלקית, כשהם מחליפים זרי פרחים כחלק מהמסורת ההינדית. "האירוע הפך לחתונה שמעולם לא דמיינו לעצמנו. היינו צריכים לדאוג לסירה קטנה במקום מכונית וכל שמצאנו היה הסיר הגדול", סיפרה הכלה לערוץ החדשות המקומי Asianet.