מתאגרף מקצועי הגיע למצב רפואי קריטי, אחרי שנאבק בידיו עם דוב חום גדול ומאיים. איליה מדבדב, בן ה-23, יצא עם דודו סלבה למסע ציד על גדות נהר אירטיש שברוסיה, כשלפתע לפניו הופיע הדוב. מבלי שהיו מוכנים, סלבה ודודו הותקפו על ידי הדוב, שהרג במהירות את סלבה ונשאר להילחם מול איליה. 

המתאגרף, שלקח חלק באליפות המדינה ובתחרויות בין לאומיות שונות, ניסה לירות בחיה באמצעות רובה הציד, אך הדוב העיף את הנשק מידיו. לבסוף, איליה מצא את עצמו עומד מול הדוב האימתני עם סכין בלבד, ולאחר מאבק אמיץ עם הדוב הוא הצליח להביס ולהרוג אותו. המתאגרף אמנם הצליח לנצח בקרב, אך הוא נמצא זמן קצר לאחר מכן כשהוא גוסס ביער. 

במזל, דייג שהיה באזור, דניס צ'בוטאר בן ה-41, שמע את הצרחות והזעקות לעזרה ומיהר פנימה אל תוך היער כדי לעזור. "רצתי מהר כי שמעתי אותם צועקים 'דוב!', ואז שמעתי יריות. כשהגעתי למקום סלבה כבר היה מת ואיליה הצליח לסיים את הקרב כשדקר את הדוב בסכין", סיפר הדייג. לדבריו, הוא סחב בכוחותיו האחרונים את איליה אל הסירה ולקח אותו במהירות אל בית החולים. 

על פי הדיווחים בערוצי התקשורת המקומיים, איליה שוהה בימים אלו בבית החולים כשהוא במצב אנוש, אך יציב. הרופאים סיפרו כי הוא סובל מפגיעות ראש קשות וכי הוא מלא בחבורות בגופו.