אחרי 14 שנות נישואין ושני ילדים משותפים, הבעל הכיר את "הבת של השכנים", בחורה הצעירה ממנו בכמעט שני עשורים, ללא ילדים או נישואים קודמים, ובין השניים התפתח רומן סוער. בעקבות ההיכרות עם הצעירה, הבעל החליט להתגרש מאשתו ולתכנן חתונה עם המאהבת שלו - ואכן כך קרה, על אף שהאישה כעסה מאוד כשגילתה את הסיבה לגירושין. 

אמנם כלפי חוץ היה נראה כי הליך הגירושין התנהל בצורה שקטה ובהסכמה, אך מתחת לפני השטח החלה להירקם משימה נקמנית של האישה. הבעל, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, סיפר לבית הדין הרבני את הסיפור המוזר. לדבריו, אחרי שאשתו קיבלה גט ואחרי שבני הזוג כבר נפרדו ועברו להתגורר בבתים נפרדים, הגרושה ביקשה ממנו להתארח אצלו עד שכל הריהוט בביתה החדש יגיע. 

רגע לפני החתונה המיוחלת האישה ניצלה את השהות יחד עם הגרוש, פיתתה אותו לקיים איתה יחסי מין, ואף דאגה לתעד את הכל. עם החומר המצולם, האישה הגיעה אל בית הדין הרבני וטענה כי הגט פסול ולכן יש לעכב את נישואיו לחברתו החדשה. עו"ד סולן, המייצגת גם את הצעירה עמה תכנן להתחתן, טוענת כי אמנם היה קשר מיני בין הזוג הגרוש, אך הוא נבע "מתוך רחמים", לכן הדבר אינו מבטל את הגט שהתקבל. 

עו"ד סולן סיפרה כי הצעירה אמנם נפגעה מהסיטואציה, אך היא הסכימה להעיד לטובת מי שאמור להיות בעלה לעתיד, ומבקשת מבית הדין להתיר לו להינשא לה. "נפלתי במלכודת מתוכננת מראש של גרושתי כנקמה על כך שעזבתי אותה לטובת צעירה", סיכם הבעל, ודרש לא לבטל את הגט.