משתמשת הטיקטוק @yummyyamssss מנהלת כבר במשך למעלה משנה מערכת יחסים בשלט רחוק עם בן זוגה. השניים, שהכירו דרך אפליקציית הטינדר כשהגבר היה באטלנטה, התאהבו זה בזו והחליטו להישאר יחד על אף שהגבר נאלץ לשנות את מקום מגוריו לעיתים תכופות בגלל העבודה. מדי שבועיים האישה וילדיה נהגו לנסוע לבקר את בן זוגה היכן ששהה, אך למה שקרה כשהיא הגיעה היא ממש לא ציפתה. צפו בראיות שחשפו את הרומן הסודי של הגבר:

הראיות שחשפו את בן הזוג הבוגדני (צילום: טיקטוק)

בסדרת סרטוני טיקטוק ויראלית, שנצפתה במצטבר למעלה מ-4 מיליון פעמים, בת הזוג סיפרה כיצד גילתה את החיים הכפולים של הגבר. בסרטון הראשון משתמשת הטיקטוק צילמה מספר חפצים חשודים שמצאה בחדר האמבטיה של בן הזוג וכתבה: "כשאת  במערכת יחסים בשלט רחוק ונוסעת תשע שעות, והוא שכח לנקות את הראיות". 

@yummyyamsssss

##messy ##messytiktok ##fyp ##fypシ ##fy ##ohnonononoo ##storytime ##chisme

♬ original sound - Iamyummyyams

בתיעוד אפשר היה לראות מברשת שיניים ורודה ומספר תכשיטי שיער ולנשים, מה שגרם לבת הזוג להבין שהגבר מנהל מערכת יחסים במקביל. בסרטון ההמשך אותה האישה הסבירה כי היא נסעה יחד עם ילדיה לפלורידה, שם בן זוגה התגורר באותם ימים, והגיעה בשעת לילה מאוחרת. אחרי שהילדים כבר הלכו לישון, היא נכנסה להתקלח והבחינה בחפצים החשודים. אחרי שהאישה החליטה להתעמת עם בן זוגה בנוגע לממצאים, הוא הכחיש והאשים את אחד מחבריו שהתארח אצלו זמן קצר קודם לכן. 

בת הזוג כבר כמעט האמינה, אלא שאז היא הבחינה בשערות ארוכות על השטיח, שהסגירו את העובדה שהייתה בדירה אישה אחרת. לבסוף, אחרי שהגבר הבין שהוא נפל בפח, הוא הודה בכל ואף סיפר כי המאהבת שלו בחודש שלישי להריונה. באחד מהסרטונים הנוספים אותה האישה סיפרה כי היא מיד לקחה את ילדיה ועזבה את בן זוגה, שבדיעבד התגלה כי הוא בגד בה לא רק עם אישה אחת.