השוטרים במחוז קנושה שבוויסקונסין, ארה"ב, קיבלו קריאה דחופה ביום חמישי האחרון בעקבות דיווחים על רכב גנוב ששימש לרצח בשיקגו. קבוצת אנשי החוק, יחד עם כלבי משטרה, הגיעו למקום ועצרו את התנועה במטרה לתפוס את החשוד, שניסה להימלט. אחד מכלבי המשטרה, K-9 ריגס, נשלח לעצור אותו, אך כמעט איבד את חייו במאבק.

לדברי שריף המחוז, דיוויד בת', שלושה שוטרים נשלחו למקום ועיכבו את התנועה, כשלפתע הם הבחינו בחשוד העיקרי בחקירה. כשצעקו לעברו לעצור ולהרים ידיים, אותו הגבר התעלם מהפקודה והחל לרוץ במהירות. K-9 ריגס שוחרר מידי בעליו כדי ללכוד את החשוד והספיק לזנק עליו, אלא שאז הגבר ירה בדיוק במצחו של הכלב. 

אם הסיפור נשמע לכם כמו חוויה טרגית, תחשבו שוב – כי הכלב הזה הצליח להדהים גם אותנו. ביום ראשון האחרון, יומיים בלבד אחרי תקרית הירי, הכלב חזר מניתוח חירום באילינוי כשהוא חי ובריא לגמרי. המטפל של K-9 ריגס, טרי טיפט, הסביר במסיבה לכבוד חזרתו של הכלב האמיץ: "זה נס! הכדור למעשה נע סביב הגולגולת שלו ויצא מהצד השני מבלי לפגוע בשום איבר חיוני. הוא המשפחה שלי והוא תמיד יהיה". בינתיים, בימים אלו הכלב מתאושש בביתו וככל הנראה ישוב לעבודתו במהלך השבועיים הקרובים.