תגידו לו מזל טוב? הראפר הקנדי דרייק חגג שלשום את יום הולדתו ה-35, וכמיטב המסורת ההוליוודית, ארגן מסיבת יום הולדת בסגנון "נרקוס" לכל חבריו הסלבריטאים. צלמי פפראצי הצליחו לתפוס אותו מגיע למסיבה ברכב פרטי כשעל ראשו כובע קאובוי. אבל, כצפוי, מה שקרה בתוך המסיבה לא בהכרח מתיישר עם הנושא שהראפר דרש מאורחיו.

סרטון שעלה לרשת הטיקטוק מתוך המסיבה המתוקשרת הראה את דרייק רוקד ריקוד קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לראות בקליפים. כשסביבו מספר נגני דרבוקה מההרכב "אל-אסלה", דרייק, בניסיון מביך של כמה שניות, מנסה להשתלב בקצב הדבקה, הריקוד הערבי המסורתי. איך זה קרה? עדיין לא כל כך ברור.

דרייק (צילום: רויטרס)
דרייק (צילום: רויטרס)

נגני הדרבוקה העלו את הסרטון למשתמש שלהם, בו דרייק נראה מבויש לאור העובדה שכולם מהאנסמבל הפלסטיני-קנדי פוצחים בזמרה חזקה של "יום הולדת שמח" לעברו. אחרי כמה שניות דרייק מוציא את מכשירו הנייד ומנסה לתעד את הקטע בעצמו. התיעוד זכה לקפשן: "יום הולדת שמח אבו אדוניס".

@asaladabke

Happy birthday Abu Adonis❤️ ##drake ##arab ##tiktokarab ##fyp

♬ original sound - Asala Dabke

בעיתון "אראב ניוז" הובהר שאולי אחת הסיבות להופעתה המוזרה של להקת דבקה באירוע יום ההולדת שלו הייתה תוצאה של קרבתו הגדולה של דרייק לתרבות הערבית, שכן, גם המנהל האישי שלו, אוליבר אל-כ'תיב והמפיק שלו נוח שאביב הם שניהם קנדים ממוצא לבנוני.

הגולשים היו מופתעים, כשחלק מהם צייצו ברשת הטוויטר בעקבות הסרטון: "מי הזמין לדרייק להקת דבקה?". גולשים אחרים הגיבו לסרטון בטיקטוק וכתבו: "תראו את דרייק, הם הצליחו להביך אותו", וגם: "דרייק נראה כל כך מובך, הוא רק רוצה שהם יפסיקו לשיר". 

זו לא הפעם הראשונה שברשת מגיבים לסרטון כזה שבו ראפר מפורסם רוקד דבקה באירוע פומבי. גם הראפר ליל עוזי ורט נעשה ויראלי לאחר שסרטון שלו רוקד דבקה בחתונה פלסטינית התפוצץ ברשתות החברתיות.