גבר ישראלי, שחי בשנים האחרונות בארגנטינה, מואשם ברצח כפול של אמו ודודתו בשנת 2019. הליך המשפט של הרוצח האכזרי, ניקולס גיל פרג, מתקיים בימים אלו בבית הדין בעיר מנדוזה, אך הוא ממש לא מתנהל כצפוי.  אל מול השופט וכל העדים, פרג נעמד והחל לחקות קול של חתול כשהוא צועק "מיאו! מיאו!", בתקווה להוכיח שאינו כשיר להליך המשפטי. צפו בתיעוד מבית המשפט במנדוזה: 

כבר בתחילת משפט הרצח פרג שאל את השופט בדיון אם יוכל להחזיק בחתולי המחמד שלו בבית החולים הפסיכיאטרי בו הוא מוחזק. בסרטון שפרסמה פרקליטות מחוז מנדוזה, אפשר לראות את הישראלי עומד ועושה קולות של חתול, תוך שהוא מסרב לענות על שאלות התביעה. אחרי מספר שניות של חיקויי חתולים, השופטת לורה גווארדו פנתה אל הנאשם ואמרה: "מר גיל פרג, לפני כניסת חבר המושבעים הזהרתי אותך שאם תרצה להישאר באולם תאלץ לעשות זאת בשתיקה ובכבוד".

אמו ודודתו של גיל פרג (צילום: Getty images)
אמו ודודתו של גיל פרג (צילום: Getty images)

כשהנאשם סירב להמשיך לעשות את קולות החתול, השופטת גווארדו הורתה להוציא אותו מהדיון בנוכחות כל העדים באולם. כמו כן, כלי התקשורת המקומיים הסבירו כי עורכי דינו צפויים לבקש מבית המשפט להכריז עליו כעל בלתי כשיר נפשית להתמודדות מול אישומים פליליים. בעקבות התקרית, פרג קיבל את הכינוי "איש החתול".