בובת הענק יאנגי, המזוהה עם סדרת הנטפליקס המצליחה "משחק הדיונון", הותקנה בפארק סיאול שבדרום קוריאה אתמול (שלישי). על פי הפרסומים בסוכנות הידיעות רויטרס, הבובה הענקית, לבושה בצבעי כתום וצהוב בדיוק כמו בתוכנית, מתנשאת לגובה של ארבעה מטרים, במטרה לתת למעריצים הזדמנות קטנטנה לחוות את ההשתתפות במשחקי הילדות הקטלניים. צפו בתושבי דרום קוריאה משחקים בפארק: 

בובה של משחק הדיונון הוצבה בפארק (צילום: רויטרס)

כל מי שהגיע אתמול לבקר בפארק האולימפי זכה לחוות את המשחק הקוריאני המסורתי mugunghwa ggoti pieotseubnida"", או כמו שאנחנו קוראים לו "דג מלוח". כל המשתתפים נעמדו אל מול הבובה וכשהיא החלה לשיר את המנגינה המוכרת, המכונה "מוגונגווה" (פרח), הם התקרבו אליה במהירות בתקווה לא להיתפס על ידי חיישני התנועה שבעיניה. להבדיל אלף אלפי הבדלות מהתוכנית המקורית, מי שנתפס בחיישני התנועה פשוט יוצא מהמשחק – מבלי לאבד את חייו. 

"ממש רציתי לדעת איך זה מרגיש להיות בתוכנית. זה כאילו אנחנו חלק מהמשחק כשהבובה הזו מולנו", אמרה תושבת סיאול מהפיליפינים, סונג היי-ג'ין. פעוטות, מבוגרים ואפילו כלבים נעמדו אל מול הבובה הענקית, כשהם לבושים בבגדי השחקנים מהסדרה, וניסו לזכות במשחק האהוב.