אחד המקרים שנתפסים כמעוותים ביותר על ידי מערכת המשפט הם מקרי גילוי עריות. לאחרונה דווח על מקרה מזעזע, במסגרתו אב תושב נברסקה, בשם טראוויס פילדגרוב, ניהל מערכת יחסים מינית עם בתו הביולוגית, במשך שלוש שנים מאז שפגש אותה לראשונה. 

כאשר בתו של טראוויס, סמנתה קרשנר, נולדה בשנת 2000 הוא החליט לעזוב את אמה כדי להתחיל חיים חדשים עם אישה אחרת. עברו 17 שנים והאב חזר לחיי בתו והחל לנהל איתה מערכת יחסים מינית אסורה. בשלב מסוים, כשהסובבים של השניים ניסו לטעון כי מדובר בגילוי עריות, האב הכחיש וניסה לטעון שהם אינם קשורים. במזל, בדיקת ה-DNA הוכיחה אחרת. 

החלק המוזר ביותר בסיפור המעוות של בני משפחת פילדגרוב הוא שסמנתה, על אף שהייתה עדיין נערה מתבגרת, הייתה להוטה ורצתה את מערכת היחסים לא פחות מאביה. על פי הדיווחים, האב ובתו ניהלו בהתחלה קשר סודי, אך נתפסו על ידי אמה של סמנתה (שהיא גם האקסית של טראוויס) בזמן שהיו בדייט. 

בשלב זה האם המודאגת סיפרה לרשויות המקומיות על החשדנות בנוגע לקשר החריג בין השניים, והחוקרים החלו לבדוק את הנושא. כשסמנתה וטראוויס גילו שעלו עליהם הם החליטו לכתוב על הנושא פוסט מפורט בפייסבוק, ואף התרברבו בקשר הבלתי חוקי. אם זה לא מספיק, האב ובתו נישאו בחשאי זה לזו מחשש שיפרידו ביניהם. 

אחרי שכל הקשר המחריד בין האב ובתו התגלה השניים נאלצו להתייצב בבית המשפט המקומי. השוטרים טענו כי הסיבה לתשוקה המינית של סמנתה לאביה נבעה מ"תחרות קנאה עם אחותה למחצה מי יכולה לקיים יחסי מין עם אביהם". לבסוף, בדיקת ה-DNA, שהראתה כי קיים סיכוי של 99.9 אחוזים שטראוויס הוא אביה של סמנתה, בין המשפט קבע כי האב נידון לשתי שנות מאסר, שהן העונש המקסימלי בארה"ב למקרה מסוג זה. לעומתו, סמנתה יצאה בזול כשנידונה למאסר על תנאי למשך תשעה חודשים.