מאבק בין בני זוג ממרכז הארץ, שאמור היה להסתיים בגירושים שגרתיים, קיבל תפנית מפתיעה באמצע הדרך. אחרי שהשניים כבר הסכימו על חלוקת הרכוש, ששווה כמה עשרות מיליונים שנצברו יחד אחרי הנישואין, החלה דרמה – שעל כזו טרם שמעתם.

בני הזוג, בתחילת שנות ה-40 לחייהם הנשואים כבר כ-18 שנים ולהם שלושה ילדים, החליטו להתגרש אחרי שהתגלה כי הבעל בגד באשתו באופן סדרתי. הבעל אמנם הסכים לגירושין, אך הכחיש כל טענה הקשורה ברומן שניהל מאחורי הגב של אשתו והילדים. תהליך הפרידה הכואב דווקא הלך בצורה חלקה, עד שהאישה החליטה לעשות צעד קיצוני וביקשה צו שיחייב את בעלה לעזוב את הבית.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה בין היתר כי היא לא מעוניינת לישון בחדר השינה יחד עם בעלה אחרי שנעדר לילות שלמים מהבית. במהלך הדיון המשפטי הבעל הכחיש שנעדר בגלל מאהבת וטען כי הוא לא נמצא בבית בגלל אילוצי עבודה. "אתה לא רופא, נהג מונית או שומר בחניון שיש לו משמרות לילה, אין שום סיבה שתעדר מהבית", הטיחה האישה בבית המשפט. 

השופטת בדיון קבעה כי הבעל לא יורחק מהבית, מאחר ובני הזוג לפני גירושין וכי עד כה הסתדרו. לעומת זאת, היא אסרה עליו בצו להיכנס לחדר השינה המשותף, והאישה הסכימה. הבעל כעס מאוד על הצו, וכמחאה החליט להניח בכל לילה מזרן במרכז המטבח ושם בילה את הלילות. עו"ד סולן הדגישה, כי על אף הבגידות של הבעל, האישה מוכנה לשלום בית בתנאי שבעלה יוכיח נאמנות ויחדל לצאת לבילויים מפוקפקים. 

בעקבות העובדה שהבעל העביר את עצמו להתגורר במטבח, האישה החליטה לפנות שוב אל בית המשפט בטענה כי "הבעל עושה דברים שישאירו צלקת בנפש הילדים". בשלב זה בני משפחתו של הבעל החליטו להתערב וטענו בפני השופטת כי האישה עושה הכל כדי לנסות לנשל את בעלה מהרכוש, ולכן גם המציאה את עניין הבגידות. בשלב זה, בית המשפט החליט להשאיר את הצו כפי שהוא, אך הבעל הוציא את המזרן לחצר הבית, שם הוא מעביר את הלילות כבר מספר שבועות.