צעיר בן ה-26, מניו פלמות' שבניו זילנד, הצליח להדהים את העולם עם סיפור יוצא דופן. הגולש, טאי ג'ונו, חשף כיצד נקלע למתקפת כרישים פתאומית בזמן ששהה במים. באופן מדהים, הצעיר הצליח להילחם בכרישים בעזרת רגליו בלבד – והצליח להימלט משיניהם החדות. 

View this post on Instagram

A post shared by Tai Juneau (@taididjuneau)

בראיון לאתר החדשות NZ המקומי, הגולש סיפר כי הוא שחה בין הגלים כשלפתע הבחין בתנועה מוזרה של המים. תחילה הוא לא ייחס לה חשיבות, אך זמן קצר לאחר מכן זינק מהמים כריש אחד גדול שתקף באכזריות את יד ימינו של ג'ונו. הוא אמנם לא סבל מכאבים מרוב אדרנלין, אך הוא נותר המום ומזועזע ממראה אצבעותיו המדממות. "נגעלתי והייתי בהלם – ואז הרגשתי משיכה בחבל שהיה מחובר בין הגלשן לרגל שלי", סיפר הגולש. 

בשלב זה, הגיע כריש נוסף ומיד ג'ונו נזכר במצב דומה אליו נקלע הגולש מיק פאנינג, מה שגרם לו לזנק מהגלשן אל תוך המים. "באופן אינסטנקטיבי פשוט נתתי כמה בעיטות מסיביות ובסופו של דבר הצלחתי להרחיק אותם", סיפר הגולש. ברגע בו הכרישים החלו להתרחק מג'ונו, הוא מיהר לעלות בחזרה על הגלשן. 

תוך שניות ספורות הוא כבר הצליח להגיע אל החוף ואפילו הסיע את עצמו אל בית החולים לקבלת טיפול רפואי. בניתוח שנערך ביום חמישי האחרון הרופאים חיברו את הגידים שנקרעו והוא חי, נושם, בריא ואפילו שמח על החוויה הלא שגרתית.