כבר שמענו על סוגים שונים של דרכי נקמה יצירתיות, אך כמו זו – שתישאר לנצח, עוד לא ראינו. משתמשת טיקטוק בשם לנה חשפה בעמוד שלה כיצד היא החליטה לנקום בבן זוגה, אחרי שגילתה שהוא קיים יחסי מין עם אחרת. לנה שכנעה את החבר הבוגדני לעשות מעשה קיצוני ולקעקע את שמה על זרועו – לפני שהיא סיפרה לו שגילתה על הרומן שהסתיר ממנה. צפו בגבר הבוגדני משלם את המחיר:

נקמה נצחית: כך האישה גרמה לבן הזוג הבוגדני לשלם את המחיר

"כשבן הזוג שלך רוצה אותך בחזרה אז את אומרת לו לקעקע את השם שלך, אבל מתכוונת להיעלם לו אחר כך", כתבה לנה על הסרטון הוויראלי, שנצפה כ-1.4 מיליון פעמים. לדבריה, היא החליטה לבקש ממנו לעשות את הקעקוע הנצחי לאחר שגילתה על הבגידה הכואבת, ולמחרת היא נעלמה לו לגמרי והפסיקה את מערכת היחסים הלא בריאה. 

הסרטון המצליח אמנם הועלה רק בימים האחרונים, אך הוא צולם כבר לפני זמן מה. באופן מפתיע ולא צפוי, על הסרטון הגיבה אישה בשם דניאלה קארולה, הטוענת שהיא בת זוגו הנוכחית של הגבר שמופיע בתיעוד. "הקעקוע הזה נעשה במרץ 2021, עוד לפני שנפגשנו. אני צוחקת עליו על זה כן, אבל אנשים עושים קעקועים של שמות כל הזמן", כתבה קארולה בת הזוג הנוכחית. 

ההצלחה הרבה של הסרטון גרפה גם מאות אלפי תגובות של הגולשים, שחלקם תמכו בלנה וטענו כי עשתה את "הצדק המושלם", בעוד אחרים חשבו שהיא הלכה רחוק מדי. "זה פשוט לא בסדר לעשות דבר כזה, לא משנה מה הנסיבות", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הגיב: "זה כל כך רע. אבל אני אוהב את זה".