אישה מוזרה לבושה בשמלה אדומה, צעיף מנומר ופאה בלונדינית זינקה מעל גדר מתחם האריות בגן החיות בברונקס והתקרבה כמה שאפשר אל אחד האריות בניסיון להראות לו את אהבתה. בסרטון שתיעד את האירוע נראית האישה מתקרבת אל קצה תעלה רחבה שמפרידה בינה לבין האריה כשבידה פרחים, רוקדת לעברו וזורקת שטרות של דולרים באוויר. בגן החיות סבורים שהיא ביצעה פעלול מסוכן דומה ב-2019. צפו בדיווח של ערוץ החדשות Inside Edition:

באירוע שצולם בגן החיות בניו יורק בחמישי שעבר בסביבות השעה 16:00, נראית האישה מתגרה באריה, זורקת שטרות של דולר אחד לעברו וקוראת לו בקול: "מלך שלי, אני אוהבת אותך, חזרתי בשבילך". בסרטון שהגיע לידי NBC ניו יורק, נראית האישה המסתורית אומרת למצלמה "אני כל כך מתגעגעת אליו", בעוד האריה נראה אדיש לחלוטין למעשיה ונשכב על האדמה.

המבקרים התריעו בפני צוות גן החיות על הסכנה אך עד שאלה הגיעו למקום, האישה נעלמה. הסצנה הזכירה לצוות גן החיות תקרית שאירעה בשנת 2019 כשאישה בשם מיאה אוטרי פרצה למתחם האריות כדי ללעוג לאריות בעודה רוקדת. באותו זמן היא פרצה למתחם הג'ירפות ועוררה גם שם בהלה. כעת הם סבורים שמדובר באותה האישה.

גן החיות מסר בהצהרה כי האישה המעורבת בתקרית האחרונה הייתה באזור נפרד מהאריה ולכן לא נשקפה לה כל סכנה. "האישה לא נכנסה לאזור המתחם שלו ומעולם לא הייתה באותו חלל של האריות, שמופרדים מהמבקרים בגן החיות על ידי תעלה רחבה", נכתב בהצהרה מטעם גן החיות, "מדובר באישה שנחושה להטריד את האריות שלנו, ללא התחשבות בביטחונה או בביטחונם של הצוות שלנו והמבקרים שלנו, וללא התחשבות ברווחתם של האריות.

האירוע נמשך רק מספר דקות והאישה נעלמה כשהצוות הגיע למקום. יש לנו תחנת משנה של משטרת ניו יורק בפארק ואנו עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתור את המצב הזה עם האישה. לגן החיות של ברונקס יש מדיניות של אפס סובלנות בנושאים כאלה והוא ידרוש העמדה לדין של המעורבת בפרשה ושכל מי שיפר את כללי הבטיחות בפארק". גן החיות ומשטרת ניו יורק ממשיכים כעת בחקירה. כך נראה האירוע בשנת 2019 - האם זו אותה האישה? 

אוטרי, בת 34, הואשמה בשתי עבירות של הסגת גבול פלילית בגין הסגת גבול ב-28 בספטמבר 2019. היא אמרה אז: "אני לא מפחדת מאף אחד. לא מחיה, לא מבני אדם, מאף אחד. אז לא, לא פחדתי מהאריה כי האריה אהב אותי. בגלל זה הוא בא אליי ואני הודעתי לו: 'אריה, אני אוהבת אותך'". נראה שגן החיות לא שינה את הגידור שלו מאז התקרית ב-2019, כך שהכניסה למתחם פשוטה מאוד.

אוטרי נעצרה והועמדה לדין בנובמבר 2019 אך לא הגיעה לדיון בבית המשפט שנערך לה בדצמבר. במהלך הופעתה האחרונה בבית המשפט, אוטרי קטעה את השופט מספר פעמים וזעקה: "כל התודות לאלוהים". כשנדרשה לחתום על מסמכים, היא הצהירה על פי הדיווחים: "אני אישה שחורה משכילה. אני לא חותמת על כלום. כל השבחים לך, אללה!".

אוטרי נעצרה כמעט שנה לאחר מכן, באוקטובר 2020, לאחר שהמשטרה איתרה אותה בקוני איילנד. היא איימה לקפוץ מהמזח כשהשוטרים הקיפו אותה. היא הועברה לבית החולים קוני איילנד ב-22 באוקטובר 2020 לצורך הערכה פסיכיאטרית, כך דווח ב"ברונקס טיימס".