כאשר החברים הקרובים שלנו זקוקים לעזרה, רבים מאיתנו לא היו מהססים לפתוח בפניהם את הדלת. משתמשת טיקטוק בשם שאונה דונה, שהחליטה לעשות מחווה עבור חברתה הטובה ולהציע לה מקום לינה, לא תיארה לעצמה שהיא תנצל את הסיטואציה – ותקפוץ למיטה יחד עם בעלה. צפו בסרטון הוויראלי שחשף את הבגידה הכואבת:

האישה גילתה שבעלה בגד בה עם הקרובה אליה ביותר (צילום: טיקטוק)

שאונה, אם לשלושה, חשפה בסרטון וויראלי ברשת החברתית כי גילתה על הרומן בין חברתה לבעלה. בהמשך האישה הנבגדת דאגה לעדכן את הצופים ולהשאיר אותם מעורבים בכל השלבים, כולל הרגע בו היא התעמתה עם השניים. בתיעוד הראשון אפשר לראות את חברתה של שאונה מקפלת בגדים בסלון הבית, מבלי שהיא יודעת שהרומן שלה נחשף. 

"כשאת נותנת לחברה שלך מקום לשהות בו והיא שוכבת על הבעל שלך בזמן שאת בעבודה, והם לא יודעים שאת יודעת כי החבאת מצלמה נסתרת", כתבה שאונה על הסרטון הראשון והצליחה לעורר את תשומת לב הגולשים. אלו, שלא יכלו להישאר אדישים לסיפור המופרך, ביקשו משאונה שתמשיך לשתף אותם במתרחש, וזו נענתה לבקשה. צפו ברגעים בהם שאונה התעמתה עם השניים:

האישה, חברתה הטובה ובעלה - העימות (צילום: טיקטוק)

אחרי עוד מספר סרטונים בהם שאונה סיפרה לגולשים את השתלשלות האירועים, היא סוף כל סוף העלתה תיעוד בו היא התוודאה בפני השניים כי היא יודעת על כל מה שקרה מאחורי גבה. תחילה שאונה גרמה לחברתה לחשוב שהן עושות סרטון, אלא שבמקום זה היא החליטה לשים את הכל על השולחן. על אף שהחברה הכחישה את הנושא, בעלה של שאונה נכנס באמצע התיעוד ומשם הכל החל להיות אלים. הסרטון נגמר כששתי הבנות רבות זו עם זו ומסתירות את עדשת המצלמה. 

באחד מסרטונים ההסבר של שאונה היא טענה כי המצלמה מוקמה כבר מזמן כיוון שהיו לא חשדות בעבר בנוגע לבעלה. "מעולם לא עבר בראשי שבעלי מנהל רומן עם חברתי הטובה ביותר. רק כשהסתכלתי על המצלמה אחרי שהיא עברה לגור פה הבנתי הכל – אנחנו חברות כבר ארבע שנים! נתתי לה בית והיא הרסה לי אותו", הסבירה שאונה.