הרבה אנשים מבקשים להתגרש מבן או בת זוגם, במקרה שהם מבינים שהתחתנו עם האדם הלא נכון עבורם. לעומת זאת, דוגמנית בשם קריס גלרה עלתה לכותרות אחרי שנישאה לעצמה בחודש ספטמבר האחרון. כעבור כ-90 ימים בלבד מהטקס שערכה היא החליטה להתגרש מעצמה – והסיבה לכך הזויה. 

גלרה, דוגמנית ב ה-33 מסאו פאולו שבברזיל, החליטה לפני כשלושה חודשים שנמאס לה לחפש אחר הגבר המושלם, ובמקום זאת היא תינשא לעצמה. באותם הימים היא התראיינה לתקשורת המקומית והסבירה כי היא מחבקת את הלבד שלה וכלל לא מאוכזבת מהעובדה שלא מצאה את האחד. אך לא עבר זמן רב והעניינים השתנו – קריס גלרה החליטה להתגרש מעצמה. 

אחרי החתונה העצמית, גלרה הכירה "גבר מיוחד" שגרם לה לרצות לנטוש את עקרונותיה ולהתחיל לחיות בזוגיות. "תמיד פחדתי להיות לבד אבל הבנתי שאני צריכה להתחיל ללמוד להרגיש טוב עם עצמי וכשזה קרה החלטתי לחגוג את זה", סיפרה הדוגמנית לתקשורת המקומית. לדבריה, היא חגגה את האהבה העצמית שלה בכנסייה קתולית כשהיא לבושה שמלה לבנה ומחזיקה זר פרחים כמו בכל חתונה רגילה. 

כשדיברה על טקס הנישואים היא הסבירה: "רציתי להדגיש בחתונה את התכונות הטובות ביותר שלי והחלטתי להבליט את מי שאני ולהתעלם מתגובות שנאה". על אף הביטחון המופרז והאהבה העצמית, כשהגיע הגבר הנכון עבורה גלרה זנחה הכל והחליטה "להתגרש" מעצמה כדי להתחיל לחיות בזוגיות יציבה כפי שתמיד חלמה.